Gravatar

#61 filmz-ataris 19 år siden

Sætningerne bliver ikke altid klippet over de mest hensigtsmæssige steder inde på http://www.simz.dk/irc/filmz.dk.html :

Scherlund: "hmm tror jeg mangler lidt øvelse plejer da ellers godt at kunne komme ..."
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#62 Outbound Sith 19 år siden

LMAO!!! :D

Må hellere holde mig fra chatten i fremtiden, hvis det er et så åbenhjertigt niveau diskussionen foregår på!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#63 lagoni 19 år siden

Der er også den fra en her unavngiven bruger, det var noget a la "kan I huske jeg fortalte jeg havde svært ved at komme...". Sjovt sted at dele en sætning op.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#64 filmz-ataris 19 år siden

#63 - efterfulgt af:

"Det skal jo gøres engang imellem"

af samme unavngivne bruger :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#65 Scherlund 19 år siden

Ja til grin kan man altid blive. Det er da godt at man kan v;re til underholdning for andre :)

#62 Det er ikke så slemt derinde som det kommer til udtryk her. Der går faktisk rygter om at der kan snakkes om mere stuerene ting derinde.
Gravatar

#66 DarkLight 19 år siden

aint on my watch!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#67 davenport 19 år siden

Nor mine! :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#68 evermind 19 år siden

Hm, kunne lyde som om, man skulle overveje at undersøge det Quakenet... selvfølgelig vil jeg gerne advarede om kanalen for stueren snak, så jeg har mulighed for at styre udenom. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#69 davenport 19 år siden

Jeg har lige joinet det for en 1½ uge siden, og jeg er blevet ret bidt af det. Jeg bryder mig normalt ikke om chat, men det her er jo med folk man kender, og det gør det en anelse sjovere.
Det er faktisk hyggeligt ;)
Gravatar

#70 davenport 19 år siden

[22:30] <sainthansnissen> at ryge er så også pænt klamt
[22:30] <davenport> tobak?
[22:30] <Dark-Light> tobak?
[22:30] <sainthansnissen> tobak?
[22:31] <EALP> tobak?

Skriv ny kommentar: