Mig og mine venner har tænkt os at lave noget gys i skolens kælder sammen med vores klub og vi er godt i gang med at bygge og det hele, men vi skal også have uhyggelige lyde og noget uhyggelig musik til gyset. Jeg prøver at finde hjertebanken på youtube, men kan ikke. :( Er der nogen der har et link til hjertebanken på youtube, så send et via den her tråd. :) Hvis du har nogen foreslag til lyde eller noget uhyggelig musik, så send det her. :)
Hvad med et kvindeskrig? Har nogen af jer en lillesøster, så prøv at smide en naturtro slange eller edderkop ved hendes fødder, mens I har båndoptageren klar .....
Der findes masser af sider hvor man kan downloade lydeffekter i bedre kvalitet end youtube. Prøv at se på filmsound.org Jeg mener nok de har en oversigt over sider med lyde.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Kan ikke rigtig hjælpe med links, men hvis i vil have inspiration til lydgys i særklasse så få fingre i Alexander Ajas 'Haute Tension/Switchblade Romance'.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
#1 Ericmase 15 år siden
#2 BN 15 år siden
Hvad med et kvindeskrig? Har nogen af jer en lillesøster, så prøv at smide en naturtro slange eller edderkop ved hendes fødder, mens I har båndoptageren klar .....
Narh, prøv heller noget andet. ;-)
#3 Ericmase 15 år siden
#4 frahm-2 15 år siden
#5 RasmusFL 15 år siden
#6 Bobby Singer 15 år siden
#7 sluppermand 15 år siden