Jeg så engang en gyser film i mine helt unge år, som jeg aldrig har glemt. Jeg har siden prøvet at finde navnet på den, da jeg gerne vil se den igen!! :) Men desværre uden held!
Filem handler om en is-mand, som udadtil virker utrolig venlig, men hen ad i filmen slår han mange af "kvarterets" børn ihjel og kommer dem i forskellige is-maskiner. Husker b.la. at der er en voksen som køber en is, hvor man derefter ser et øje i hans mund som har tilhørt en af børnene.
Filmen er vel' fra 80'erne! Og ismanden/morderen bliver spillet af en IKKE særlig køn mand, han er faktisk utrolig grim og uhyggelig. Han har et mærkeligt ansigt og hår magen til Svend-sved fra "De grønne slagtere" ...
#1 filmz-howdi 21 år siden
Jeg så engang en gyser film i mine helt unge år, som jeg aldrig har glemt. Jeg har siden prøvet at finde navnet på den, da jeg gerne vil se den igen!! :)
Men desværre uden held!
Filem handler om en is-mand, som udadtil virker utrolig venlig, men hen ad i filmen slår han mange af "kvarterets" børn ihjel og kommer dem i forskellige is-maskiner. Husker b.la. at der er en voksen som køber en is, hvor man derefter ser et øje i hans mund som har tilhørt en af børnene.
Filmen er vel' fra 80'erne! Og ismanden/morderen bliver spillet af en IKKE særlig køn mand, han er faktisk utrolig grim og uhyggelig. Han har et mærkeligt ansigt og hår magen til Svend-sved fra "De grønne slagtere" ...
Jeg kan bruge alle informationer!!
PÅ forhånd tak ..
#2 HeavyClaus 21 år siden
#3 Herrguth 21 år siden
Den hedder Ice Cream Man... Men den er godt nok fra 1995...
Håber det hjalp...
#4 filmz-howdi 21 år siden
Ja, netop! Det er lige den film, jeg søgte. Du skal have rigtig mange gange tak. :)
Har simpelthen ledet efter den film i så lang tid..
Tak tak tak..
Rigtig god jul til dig !!
#5 Herrguth 21 år siden
Og rigtig glædelig jul til dig også, og også en rigtig glædelig jul til alle andre på dette forum...