Caliban - kan du ikke skrive lidt mere "hverdagsagtigt"? Det er meget svært at få en mening ud af, når ordene skal være så uaformatliaserendesformelagtigthvrerende... ;) (Det kan godt være jeg er lidt tabt bag vognen, men..)
Nicki - "at der er noget galt"? Hvad mener du?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Bliver mobbet, svinet til, bagtalt, har kontroverser med en lærer (og pjækker for ikke at møde hende), angrebet voldeligt, men skjuler det. Han vil jo ikke sige det fordi han tror det bliver værre. Der kan blive mange problemer. Og nogle forældre kan ikke finde ud af at kommunikere med sit barn når det kommer i teenage-alderen. Du skal også holde øje med om det er ham der mobber. Men det skal du ihvertfald ikke bekrymre dig om. Han begynder sig så småt at lukke sig inde om 12 år. Eller tidligt hvis der sker noget tragisk.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#21 Nicki52 12 år siden
Så kan han gøre det senere. Han skal jo vide at han ikke behøves at tage coke for at få et rush. Det er sundere at bungee jumpe.
#22 davenport 12 år siden
(Det kan godt være jeg er lidt tabt bag vognen, men..)
Nicki - "at der er noget galt"? Hvad mener du?
#23 Nicki52 12 år siden
Bliver mobbet, svinet til, bagtalt, har kontroverser med en lærer (og pjækker for ikke at møde hende), angrebet voldeligt, men skjuler det. Han vil jo ikke sige det fordi han tror det bliver værre. Der kan blive mange problemer. Og nogle forældre kan ikke finde ud af at kommunikere med sit barn når det kommer i teenage-alderen. Du skal også holde øje med om det er ham der mobber.
Men det skal du ihvertfald ikke bekrymre dig om. Han begynder sig så småt at lukke sig inde om 12 år. Eller tidligt hvis der sker noget tragisk.
#24 wimmie 12 år siden
And that's a fact! ;)