Gravatar

#11 filmz-nifelheim 21 år siden

10# var der svensk tekst på bag og/eller forsiden på coveret ? de skriver bare der er svensk cover sometimes...er ikke stødt på det endnu...men ??
You have nothing to contribute to this, so stay the fuck out! - Kevin Spacey
Gravatar

#12 filmz-principia 21 år siden

#11: Jeg har den svenske første sæson, og den svenske tekst på min udgør: Et lille svensk flag på forsiden og på ryggen og så en kort tekst på bagsiden.
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#13 filmz-The-Real-1 21 år siden

Yep, svensk cover, altså handlingen er skrevet på svensk på bagsiden, resten er engelsk!

Godt nytår!!!
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#14 Yoda 21 år siden

Jeg har heller aldrig haft problemer med CDON.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#15 filmz-arf 21 år siden

Købte en cd med Slaid Cleaves, og der var ingen problemer med dem, og regner med jeg skal købe yderligere tre cd'er hos dem i denne måned. Desuden har en af mine venner også handlet hos dem uden problemer.

Derimod skal man ikke handle med www.rillen.dk En værre skodbix der ikke leverer alle de vare man bestiller, og ingen forklaring giver en på hvorfor de aldrig blev sendt. De har dog aldrig hævet penge for varer der aldrig kom, men det er irriterende at man f.eks. bestiller to albums med Cher og så kun får det ene af dem. Eller man bestiller tre Anastacia singler hos dem og kun får de to, og de giver ingen forklaring på hvorfor den sidste ikke blev sendt. Ovenstående eksempler er noget jeg har oplevet efter at havde handlet med dem, så der skal jeg ikke handle mere.

Skriv ny kommentar: