Jeg har bestilt to cd-gaver den 16. december. Sidste frist for bestilling var den 19., så jeg regnede ikke med der var problemer. Jeg har imidlertid ikke modtaget pakken endnu, her 11 dage efter. Fra cdon.com besvares mine mails med udtalt ligegyldighed. Så undlad at handle hos cdon.com, hvis du forventer at modtage de cd/dvd'ere du bestiller :-(
Jeg har kun gode erfaringer med CDon. Har da haft en 20 bestillinger igennem dem og ingen problemer.... Og jo... Deres kundeservice er nogle gange noget værre rod: Spørger i øst, svarer i vest. det kommer vist an på hvem har fat i... Men de løser problemerne, så mere er der ikke at forlange...
Min samling: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
har aldrig haft besvær med dem heller... yderligere kan det siges at der rapporteres op til flere uheld med ting som ikke er nået julegaven under træet i år, af internet handel. Jeg har f.eks. ikke modtaget mine 2 bøger heller eller en mus.
_______________________________________ How much does life weigh?
#5 Samme her. Jeg bestilte Shogun i deres julekalender, og den kom da før jul. Desuden bestilte jeg nogle cd'er en uge inden jul, og dem fik jeg fire-fem dage, efter min bestilling var afgivet. Som jeg ser det, er det eneste minus ved cdon, at de tager 29,- i forsendelse ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har handlet mange gange hos cdon.com. Eneste anke normalt er at de er meget langt tid om at sende deres varer. I denne konkrete sag reklamerede de med at hvis du bestilte inden den 19. fik du varen inden jul. Når jeg bestiller den 16. burde alt være i orden. De sendet først varen den 23. (fra Sverige) og mente det var postvæsenets problem at jeg ikke fik mine vare inden den 24. Det er derimod elendig kundepleje. Og derfor advare jeg mod dem.
Eneste bøvl jeg har haft med dem, var et par covers der var flækket.. skiverne var ok, og havde alligevel en del "frie" covers til og ligge... Dvdoo har jeg 1 gang haft bøvl med... havde bestilt en masse billige film hjem...de kom aldrig og havde betalt forud med visa/dk... men de sendte da mig en ny pakke, efter jeg havde ringet til dem... kan kun sige fin service fra dvdoo's side, hvis min pakke var blevet helt væk...
You have nothing to contribute to this, so stay the fuck out! - Kevin Spacey
#1 21 år siden
Fra cdon.com besvares mine mails med udtalt ligegyldighed.
Så undlad at handle hos cdon.com, hvis du forventer at modtage de cd/dvd'ere du bestiller :-(
Mvh. Thomas
#2 filmz-Jessmoeller 21 år siden
Deres kundeservice er nogle gange noget værre rod: Spørger i øst, svarer i vest. det kommer vist an på hvem har fat i...
Men de løser problemerne, så mere er der ikke at forlange...
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#3 filmz-Kadann 21 år siden
Men ellers har de leveret varen for mig til rette tid og uden problemer, og jeg har handlet rigtigt meget hos dem.
#4 filmz-Daedalos 21 år siden
How much does life weigh?
#5 El vez 21 år siden
Nu er cdon et svensk baseret site, så jeg tvivler på man kan forvente posten når frem til et andet land når man bestiller lige inden jul.
Jeg modtog dog en forsendelse fra dem d. 23/12, der var afsendt d. 19., så jeg tror bare du har været uheldig.
#6 filmz-yoshimura 21 år siden
#7 21 år siden
I denne konkrete sag reklamerede de med at hvis du bestilte inden den 19. fik du varen inden jul. Når jeg bestiller den 16. burde alt være i orden.
De sendet først varen den 23. (fra Sverige) og mente det var postvæsenets problem at jeg ikke fik mine vare inden den 24. Det er derimod elendig kundepleje. Og derfor advare jeg mod dem.
Mvh Thomas
#8 El vez 21 år siden
Jeg mener ikke du har grund til at være utilfreds, sund fornuft ville have reddet dig fra denne skuffelse.
#9 filmz-nifelheim 21 år siden
Dvdoo har jeg 1 gang haft bøvl med... havde bestilt en masse billige film hjem...de kom aldrig og havde betalt forud med visa/dk... men de sendte da mig en ny pakke, efter jeg havde ringet til dem... kan kun sige fin service fra dvdoo's side, hvis min pakke var blevet helt væk...
#10 filmz-The-Real-1 21 år siden
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.