Hey. Overvejer at købe min første DVD hos KoreanDVDs.com Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på? Nogle der har gode/dårlige erfaringer med dem? Hvor lang er leveringstiden og andre kommentarer er også velkomne.
Jeg har kun gode erfaringer med dem. Deres leveringstid er typisk lidt over en uge, når de har varene på lager.
Det du skal være opmærksom på er at der selvfølgelig kan komme told på.. jeg kan dog ikke huske om de har lavet om på deres side, så man kan få tilsendt pakken som gave, som man kan fra dvdfromkorea.com
De har lige indført et system, så du selv kan skrive hvor meget dine dvd'ere har kostet. F.eks $10.
Jeg skrev $10 på min sidste forsendelse. Tolderne havde haft fat i pakken, men der stod både $10 uden på pakken, og på selve regningen. Så det skulle vist være rimelig sikkert.
Forresten så har de hurtige leveringstider. En lille uges tid.
#2+3 - Super. Tak for hurtigt svar! Og sikke et svar. Lyder sgu godt. Mente også at have hørt godt om dem herinde, men ville lige være sikker. Smart med "manuel-pris" iøvrigt! :-D
#3 - hvornår har du gjort det? Når jeg vælger checkout så skriver den: "Please note that we do not write down values of your purchase for customs. Your request to write down values will be ignored. If you do not wish to purchase this amount due to customs issues, please either split or cancel your order."
og der er ikke noget felt andet end kommentar-feltet hvor jeg kan skrive en værdi?!
Hvordan fungerer deres betaling iøvrigt? Jeg kom til at klikke på ok uden at have indtastet konto-oplysninger og så sagde den bare tak for din ordre vi sender indenfor 1-3 dage... ?!? Hov!? Måske skulle man vænne sig til at læse det igennem før man klikker ok! :-)
#1 McPeter 19 år siden
Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på? Nogle der har gode/dårlige erfaringer med dem? Hvor lang er leveringstiden og andre kommentarer er også velkomne.
På forhånd tak.
/Peter
#2 filmz-Kadann 19 år siden
Det du skal være opmærksom på er at der selvfølgelig kan komme told på.. jeg kan dog ikke huske om de har lavet om på deres side, så man kan få tilsendt pakken som gave, som man kan fra dvdfromkorea.com
#3 Bates 19 år siden
Jeg skrev $10 på min sidste forsendelse. Tolderne havde haft fat i pakken, men der stod både $10 uden på pakken, og på selve regningen. Så det skulle vist være rimelig sikkert.
Forresten så har de hurtige leveringstider. En lille uges tid.
#4 McPeter 19 år siden
#5 Bates 19 år siden
#6 rubberdub 19 år siden
#7 McPeter 19 år siden
Fandt til gengæld også lige ud af at de tar $6.73 for transport til Danmark. Æv. :-( Så var det ikke lige så billigt som jeg havde regnet med. :-)
#8 McPeter 19 år siden
"Please note that we do not write down values of your purchase for customs. Your request to write down values will be ignored. If you do not wish to purchase this amount due to customs issues, please either split or cancel your order."
og der er ikke noget felt andet end kommentar-feltet hvor jeg kan skrive en værdi?!
#9 McPeter 19 år siden
#10 Bates 19 år siden
De har kun "gave" funktionen så vidt jeg ved...tror ikke de har manuel-pris. Sorry :/
Men de har stadig rimelig hurtig leverings tid.