Efter en mindre diskussion med Vassago på en anden tråd. Var det måske en ide med en tråd hvor folk skriver ind med erfaringer og gode råd til billige og gode internet sider med film, DVD, merchandise osv. Jeg handler selv på følgende sider og kan stå indefor dem.:
jeg bruger selv axelmusic mest til anime(lidt dyrt til tider men tingene kommer frem).. dvdoo de har tit mange gode tilbud.. og så har jeg da købt en del ting på moviemerchandise, men de kan godt være lidt sløve(men ellers billigt nok)
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Dvdoo handler jeg en del hos, gode tilbud og hurtig levering. Har endnu ikke handlet hos axel, men det sted har efterhånden fået så meget ros at jeg bliver nødt til at overgive mig. Jeg har ikke så meget fidus til at handle med udenlandske firmaer.
Jeg har handlet hos følgende med stor tilfredshed: DVDoo.dk Axelmusic.dk Loaded247.co.uk cd-wow.com (ved også der findes en Hong Kong-version på www.cd-wow.com.hk men har ikke prøvet den selv endnu)
Ved handel hos de sidste to (ja, og nogle gange hos Axelmusic.dk også) så bruger jeg dog først: DVDcompare.net for at være sikker på ikke at købe en cuttet version fra UK... De er jo lidt sarte derovre! :-(
Har også handlet hos DVDpusheren.dk et par gange uden de store problemer - højst lidt lang ventetid på produkterne - men da jeg har læst så meget skidt om dem f.eks. herinde, så vil jeg ikke direkte anbefale dem...
Kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der har erfaringer med SplashDVD.com og 101cd.com ?
Axelmusic og dvdoo har jeg kun haft gode erfaringer med. Anderledes forholder det sig med dvdpusheren! Efter at havde modtaget en dvd fra dem hvor covert var gået godt og grundigt i stykker, skrev jeg en mail hvor jeg bad om en ny og var selvfølgelig villig til at sende den ødelagte tilbage. Efter 2 uger havde jeg ikke hørt fra dem, så jeg skrev igen. Nu er der snart gået 2 uger til og stadig intet svar! Det er ikke muligt at ringe til dem, da de slet intet nummer har! Så jeg kan kun anbefale folk at holde sig væk, til trods for de fristende priser de har...
#1 filmz-Dennis 22 år siden
www.dvdoo.com
www.dvdboxoffice.com
www.laserdiscen.com (handel med Movieworld)
#2 filmz-phalanx 22 år siden
dvdoo de har tit mange gode tilbud..
og så har jeg da købt en del ting på moviemerchandise, men de kan godt være lidt sløve(men ellers billigt nok)
#3 filmz-Mira 22 år siden
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#4 inflector 22 år siden
Har endnu ikke handlet hos axel, men det sted har efterhånden fået så meget ros at jeg bliver nødt til at overgive mig. Jeg har ikke så meget fidus til at handle med udenlandske firmaer.
#5 Ikari 22 år siden
Kan ikke lige finde siden laserdiscen.com....
Mener du monstro www.laserdisken.dk? (Også kendt under navnet dvd-film.dk)
#6 filmz-Kadann 22 år siden
#7 McPeter 22 år siden
DVDoo.dk
Axelmusic.dk
Loaded247.co.uk
cd-wow.com
(ved også der findes en Hong Kong-version på www.cd-wow.com.hk men har ikke prøvet den selv endnu)
Ved handel hos de sidste to (ja, og nogle gange hos Axelmusic.dk også) så bruger jeg dog først:
DVDcompare.net
for at være sikker på ikke at købe en cuttet version fra UK...
De er jo lidt sarte derovre! :-(
Har også handlet hos DVDpusheren.dk et par gange uden de store problemer - højst lidt lang ventetid på produkterne - men da jeg har læst så meget skidt om dem f.eks. herinde, så vil jeg ikke direkte anbefale dem...
Kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der har erfaringer med SplashDVD.com og 101cd.com ?
#8 filmz-Dennis 22 år siden
Det er rigtigt de er monster dyre på R2. Men hvis du klikker ind hos Movieworld som er deres R1 firma er de ok prissat
# 5
... ups en smutter. Men gå ind uner movieworld hos laserdiscen og så er prisen en lidt anden
#9 filmz-Kviksand 22 år siden
#10 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob