Gravatar

#11 davenport 21 år siden

Den er overvejende engelsk. Deres kvalitet svinger meget. De har dog lavet nogle gode, der er bare tit sådan et trist, brunt look over deres serier imo. (Hvis nogen forstår hvad jeg mener med det?)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

#12 21 år siden

Jeg kan ikke grine over amerikanske serier som Frazier, Seinfield og specielt fald-på-halen-kvinde-humor-serien over dem alle: Venner. Kun Simpsons af de amerikanske er god. Jeg har godt nok kun set to afsnit af Venner, men det er rigeligt til en dom.
Gravatar

#13 filmz-Munk 21 år siden

Synes du er hård der... Venner er ganske enkelt en fremragende komedieserie med flere superafsnit imellem (nævner igen igen, det med jule-armadilloen), mens frazier og seinfeld da har en hvis charme!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#14 filmz-sanjo 21 år siden

Især seinfeld, frasier derimod har jeg aldrig kunne tage. Ved ikke hvorfor, men de jokes er ikke lige mig.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#15 filmz-Bruce 21 år siden

#12 Jeg er nok liiidt i samme båd dér. Cheers var fed nok, Frasier og Seinfeld også en gang imellem, men Venner har jeg aldrig brudt mig om.

Sgu nok derfor jeg ikke har nogen!?!?!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16 elwood 21 år siden

Cheers var sejt, især John Ratzenberger aka. Pixars lykke amulet, som Postbudet der altid havde en go iagtaelse eller kommentar til verdens siuation hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: