Den er overvejende engelsk. Deres kvalitet svinger meget. De har dog lavet nogle gode, der er bare tit sådan et trist, brunt look over deres serier imo. (Hvis nogen forstår hvad jeg mener med det?)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg kan ikke grine over amerikanske serier som Frazier, Seinfield og specielt fald-på-halen-kvinde-humor-serien over dem alle: Venner. Kun Simpsons af de amerikanske er god. Jeg har godt nok kun set to afsnit af Venner, men det er rigeligt til en dom.
Synes du er hård der... Venner er ganske enkelt en fremragende komedieserie med flere superafsnit imellem (nævner igen igen, det med jule-armadilloen), mens frazier og seinfeld da har en hvis charme!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Cheers var sejt, især John Ratzenberger aka. Pixars lykke amulet, som Postbudet der altid havde en go iagtaelse eller kommentar til verdens siuation hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 davenport 21 år siden
#12 21 år siden
#13 filmz-Munk 21 år siden
Synes du er hård der... Venner er ganske enkelt en fremragende komedieserie med flere superafsnit imellem (nævner igen igen, det med jule-armadilloen), mens frazier og seinfeld da har en hvis charme!
- Steve Carell
#14 filmz-sanjo 21 år siden
#15 filmz-Bruce 21 år siden
Sgu nok derfor jeg ikke har nogen!?!?!
#16 elwood 21 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"