Jeg giver dig fuldstændigt ret #1. Jeg kender ikke nr. 1, 3, 6 og 10, men der er da no way, at Monty Python kan komme efter Father Ted (som jeg ulykkeligvis har set et par afsnit af). Det lugter lidt af, at folk har stemt efter det der var i frisk erindring.
Det lugter lidt af, at folk har stemt efter det der var i frisk erindring.
Sådan er det da altid! Hvis du spørger et bredt udvalg af de personer, der bare går i biografen for at gå i biografen (I kender dem sikkert allesammen - "de useriøse biografgængere"), så er deres yndlingsfilm i 8 ud af 10 tilfælde den film, som de sidst har set i biffen!
hehe det var lidt det samme som da chris rock sprugte de farvede om deres ynglingsfilm under Oscar showet, hehe AvP, white chicks, come on get real 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-Bruce 21 år siden
Hvad kan man sige? Nummer 9?!?!?!?
#2 MadMartigan 21 år siden
Men hvor er South Park???????????
#3 Jay El 21 år siden
Jeg kender ikke nr. 1, 3, 6 og 10, men der er da no way, at Monty Python kan komme efter Father Ted (som jeg ulykkeligvis har set et par afsnit af).
Det lugter lidt af, at folk har stemt efter det der var i frisk erindring.
#4 Outbound Sith 21 år siden
Sådan er det da altid! Hvis du spørger et bredt udvalg af de personer, der bare går i biografen for at gå i biografen (I kender dem sikkert allesammen - "de useriøse biografgængere"), så er deres yndlingsfilm i 8 ud af 10 tilfælde den film, som de sidst har set i biffen!
Fox Mulder
#5 Jay El 21 år siden
#6 filmz-Bruce 21 år siden
#7 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#8 MadMartigan 21 år siden
Bottom og The Young Ones
mangler på min top 10 liste...
#9 elwood 21 år siden
hehe det var lidt det samme som da chris rock sprugte de farvede om deres ynglingsfilm under Oscar showet, hehe AvP, white chicks, come on get real 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 filmz-sanjo 21 år siden