Gravatar

#41 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg forlader da Filmz i gennemsnit 1.3 gange i døgnet =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#42 Batsy 14 år siden

Jeg forlader ikke filmz i forløbeligt, kun vis jeg er et problem her inde, eller ikke syndes det er sjovt mer

og jeg er forhåbenligt ikke et problem herine og har det skide sjovt herinde. :)

Herinde lærte jeg at jeg at andmelde og være mer kritisk, jeg er den eneste i min klasse der syndes avatar er noget træls noget for tiden. Rette min fejl altså grammtik osv

IM STAYING BASTA PASTA PUNKTUM DONE FINSH
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#43 Kiksmann 14 år siden

Man må jo tænke på at det her er et forum, som jo gerne skulle udvikle sig. At Bruce og Utyske forlader sitet er jo ikke ligefrem undergangen for sitet, dvs. det er jo det vi andre skal hjælpe til med og holde kvaliteten.

Med hensyn til undskyldningen som der bliver brugt, så syntes jeg ikke at tonen herinde er mere hård end andre steder. Men som jeg før har påpeget syntes jeg admin delen herinde er nogle temmelig sløve individer, de kunne godt oppe sig sådan at der var en klage mulighed, så der kunne klages fornuftigt over indlæg som man finder stødende.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#44 Bates 14 år siden

Jeg har aldrig forstået det der med at slette sin profil helt. Hvorfor ikke bare sætte den i dvale, om man så må sige.

Hvis man ikke gider at bruge så meget tid her inde, så lad vær med surfe på siden / logge ind.

Hvad er det for en statement man ønsker at sende når man sletter sin profil??

Nu kender jeg ikke baggrunden for bruce's ønske om at forlade siden, men overstående kunne også sagtens være gældende i den situation.
Gravatar

#45 gi-jones 14 år siden

Bates (44) skrev:
Hvad er det for en statement man ønsker at sende når man sletter sin profil??
Det kan selvfølgelig være i protest, men hverken bruce eller utyske gjorde særligt væsen af det. I deres tilfælde tror jeg det handler om at sætte et personligt punktum og komme videre. Når man har skrevet herinde i så mange år bliver det en vane, som man ikke bare uden videre kan smide fra sig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#46 tiany 14 år siden

Jeg smutter i hvert fald ingen steder... Filmz har givet den ultimative mulighed for at kommunikere med ligesindede. Folk der faktisk har set og kan huske film.

Men hvor Filmz, for mit vedkommende, blot startede som et sted hvor man kunne snakke med ligesindede, har det i dag udviklet sig til et sted hvor man kan få talt, alle livets små og store oplevelser igennem.

Hvor aktiv man er vil jo altid svinge, især fordi der nogle gange er ting i privatlivet der optager mere af ens tid.
Men mit forhold til Filmz har også ændret sig en del siden den første julefrokost, når man ser hvordan menneskerne bag ordene er, så får man bag et andet forhold. Og tiltrods for at jeg nu har mødt flere fra Filmz IRL, så er der stadigvæk en anonymitet der gør, at jeg har fortalt ting på Filmz, som ingen andre ved - på en underlig måde føler jeg lidt at det kollektiv som Filmz er, er ens bedste ven :D

Jeg har aldrig fortrudt at jeg meldte mig ind og jeg kan på nuværende tidspunkt aldrig forstille mig at jeg en dag skulle melde mig ud.
Men det kommer selvfølgelig an på hvordan udviklingen på Filmz både som site og med hensyn til medlemmer vil komme til at forme sig - man ved jo ikke hvordan sitet er om 10 år.

Valar morghulis
Gravatar

#47 wimmie 14 år siden

Jeg har det ligesom Tiany :)
Filmz(ere) er en stor del af min omgangskreds nu - stort set alle mine nære venner bor i Vestjylland hvor jeg forlod dem ;) - og hvor sørgeligt det end kan lyde så har jeg stort set ingen omgangskreds i nærheden - udover mine kollegaer når jeg er på arbejde.
Filmz er her til gengæld altid, så det føles som at have venner i nærheden :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#48 Outbound Sith 14 år siden

#47 Årh, tak i lige måde! :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#49 wimmie 14 år siden

Se, det er dét jeg mener - I er her hele tiden :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#50 MOVIE1000 14 år siden

Jeg forlader filmz den dag hvor jeg ikke er film/tv nørd mere, så jeg kan allerede melde ud at det bliver den dag jeg dør.

Batsy, erlingour, EPH666 (kært barn har mange navne;)) Du "SKAL" ikke forlade filmz, jeg synes det er sjovt/underholdene at høre fra dig om hvad du synes om de forskellige film, fordi vi selvom vi tit diskuterer så er vi næsten jævnaldrende og deler næsten samme smag :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: