Bliver da bestemt også. Jeg checker altid filmz en gang om dagen, både for nyheder, gode anmeldelser og for det hyldende morsomme forum. Jeg er blevet utroligt inspireret af folks smag herinde og adskillelige filmz-brugere har virkelig åbnet mine øjne hvad angår filmverdenen.
Er der nogen der ved hvorfor Bruce forlod filmz? Han var jo en af veteranerne herinde, og hvis det ikke var for ham, havde jeg nok ikke fået øjnene op for koreansk film (det havde jeg nok, men manden skal da have lidt credit)
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Forlader da selvfølgelig ikke filmz! :) Selvfølgelig kan der være perioder, hvor man ikke kommer herind så meget, men kunne ikke finde på at lukke min bruger ned :)
Jeg forlader måske Filmz alligevel, nu hvor gi-jones har afsløret mit hjemmelavede korsstingsbroderi af David Hasselhoff inde i Hvad laver du nu?-tråden.
No fair ... :'(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg forlader måske Filmz alligevel, nu hvor gi-jones har afsløret mit hjemmelavede korsstingsbroderi af David Hasselhoff inde i Hvad laver du nu?-tråden.
Hvorfor dog også forlade filmz? Det er en side til filmnørder, hvor man kan dele sin filmglæde (også kritik) men også en side med daglige filmnyheder og en masser spændende filmsnakke. Siden er dog tidskrævende, hvis man er der dagligt, men finder det lidt underligt, at man pludseligt forlader siden - hvad er det man næsten ønsker at bevise? At se, hvor mange der savner en når man går af? Ja jeg forstår det ikke.
Han skrev en afskeds besked under en andet tråd. Årsagen var noget med et projekt (og sikkert også andre grunde). Jeg har dog set ham anmelde et par film på scope.dk og han skriver en hel del på facebook, selvom han engang sagde til mig, at han ikke brugte fb, men havde dog en profil. Ja, underligt!!
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#11 wimmie 14 år siden
Jeg har mere eller mindre forladt tegnebordet.dk - og sagde op som administrator i år...men så fik jeg jo bare mere tid til Filmz :D
Jeg forbliver også!
#12 Bony 14 år siden
Ses i morgen.
#13 sluppermand 14 år siden
Er der nogen der ved hvorfor Bruce forlod filmz? Han var jo en af veteranerne herinde, og hvis det ikke var for ham, havde jeg nok ikke fået øjnene op for koreansk film (det havde jeg nok, men manden skal da have lidt credit)
#14 evermind 14 år siden
#13 Haha, nice signatur! :'D Der er godt nok faldet et par guldkorn af herinde gennem tiden ...
#15 Lady Arwen 14 år siden
#16 ks 14 år siden
Jeg kigger stadig ofte forbi Filmz, men må indrømme, at det er blevet sjældnere med årene :o
#17 evermind 14 år siden
No fair ... :'(
#18 Lady Arwen 14 år siden
Ja det lyder meget spændende med det korssting ;D
#19 filmz-jonasgr 14 år siden
Derfor læser jeg heller ikke altid alt det folk skriver i nogle af trådene.
'Cause I'm evil"
#20 filmz-ab 14 år siden
Han skrev en afskeds besked under en andet tråd. Årsagen var noget med et projekt (og sikkert også andre grunde). Jeg har dog set ham anmelde et par film på scope.dk og han skriver en hel del på facebook, selvom han engang sagde til mig, at han ikke brugte fb, men havde dog en profil. Ja, underligt!!