Det her er nok så off-topic, som noget næsten kan blive. Men here goes...
I det seneste stykke tid, har jeg lagt mærke til reklamer i flere af landets "lys-bokse" for en ny linie af slik fra Haribo. Den går under navnet "Aloha", og er tydeligvis en familieudvidelse for den populære "Fersken"-pose. (du kan se reklamen her)
De nye smage hedder: - Mango - Guava - Yoggi-frutti (ikke sikker på at den er helt ny)
Jeg SKAL smage de her nye smagstyper! "Sad", you say? Nej... Her kommer det VIRKELIGT sørgelige: Jeg har rent faktisk ledt efter disse nye poser!... Men uden held. Jeg har ikke kunne finde dem i hverken 7eleven, Kvickly, SuperBrugsen, Bilka eller BlockBuster.
Så nu går min bøn til jer: Er der NOGEN der er stødt ind i disse slikposer overhovedet? Og hvis i har, så hvorhenne? I hvilken butik? Jeg er selv fra Odense, så hvis nogen har set dem her, ville det være top-dollar.
Please!... Please hjælp en stakkels, slik-sulten, nørd! :-)
Fersken er en ondsindet frugt, skabt af en gal videnskabsmand i et mørkt kælderlokale.....!!! At blande den med kunstigt kemiskt fremstillet farve og tilsætningstoffer for derefter at kalde det for slik, burde være en af de syv dødsynder.
Jeg købte mango-versionen i dag. Jeg vil sige den er bedre end den klassiske fersken, men da den nu engang heller ikke ligefrem er super siger det jo ikke så meget... men mango er acceptabel, om ikke andet.
#1 filmz-darthfrede 17 år siden
I det seneste stykke tid, har jeg lagt mærke til reklamer i flere af landets "lys-bokse" for en ny linie af slik fra Haribo. Den går under navnet "Aloha", og er tydeligvis en familieudvidelse for den populære "Fersken"-pose. (du kan se reklamen her)
De nye smage hedder:
- Mango
- Guava
- Yoggi-frutti (ikke sikker på at den er helt ny)
Jeg SKAL smage de her nye smagstyper!
"Sad", you say?
Nej... Her kommer det VIRKELIGT sørgelige: Jeg har rent faktisk ledt efter disse nye poser!... Men uden held.
Jeg har ikke kunne finde dem i hverken 7eleven, Kvickly, SuperBrugsen, Bilka eller BlockBuster.
Så nu går min bøn til jer:
Er der NOGEN der er stødt ind i disse slikposer overhovedet? Og hvis i har, så hvorhenne? I hvilken butik?
Jeg er selv fra Odense, så hvis nogen har set dem her, ville det være top-dollar.
Please!...
Please hjælp en stakkels, slik-sulten, nørd! :-)
#2 Hive 17 år siden
#3 filmz-DocDoom 17 år siden
#4 Fable 17 år siden
#5 filmz-Whitetrash 17 år siden
Det svarer til at sige: Jeg ved ikke, om hun er lige så smuk som Jette Gottlieb :-)
#6 dyg 17 år siden
#7 Fable 17 år siden
#8 filmz-bullettooth 17 år siden
#9 filmz-DocDoom 17 år siden
Den findes dog i en endnu mere ondsindet version: Syltede ferskner.
Og i en ENDNU mere ondsindet, muteret version: Abrikoser!
#10 Hive 17 år siden