Hey. Jeg har brug for hjælp. Sammen med nogle venner skal vi lave et spejderløb for nogle unger hvor temaet er Harry Potter - det er jo rimeligt oppe i tiden.
Og jeg har selvfølgelig fået til opgave at skaffe temaet fra harry potter. Problemet er bare lidt at jeg ikke rigtigt har set nogen af filmene, så jeg aner ikke rigtigt hvad jeg leder efter? Kan jeg finde den på alle soundtracksne eller kun det første? Ved ikke om bibliotikaren ved sådan noget, så tænkte jeg lige ville høre her først... :-)
Nogen der kan oplyse hvilken CD jeg finder den på og hvad nummeret hedder? Har prøvet at kigge tracklisterne igennem på amazon, men der er ikke rigtigt noget nummer der hedder main theme eller noget andet let. :-)
Det nummer der er kendt som Harry Potter film temaet er det der hedder Hedwigs Theme, og du kan vel finde det på den første films soundtrack, det er dog lavet i flere forskellige versioner i de forskellige film.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
#1 McPeter 18 år siden
Sammen med nogle venner skal vi lave et spejderløb for nogle unger hvor temaet er Harry Potter - det er jo rimeligt oppe i tiden.
Og jeg har selvfølgelig fået til opgave at skaffe temaet fra harry potter. Problemet er bare lidt at jeg ikke rigtigt har set nogen af filmene, så jeg aner ikke rigtigt hvad jeg leder efter? Kan jeg finde den på alle soundtracksne eller kun det første? Ved ikke om bibliotikaren ved sådan noget, så tænkte jeg lige ville høre her først... :-)
Nogen der kan oplyse hvilken CD jeg finder den på og hvad nummeret hedder? Har prøvet at kigge tracklisterne igennem på amazon, men der er ikke rigtigt noget nummer der hedder main theme eller noget andet let. :-)
På forhånd tak for hjælpen!
/Peter
#2 filmz-CAADK 18 år siden
Bruce: Batman has no limits
#3 Patriarch 18 år siden
#4 McPeter 18 år siden
#5 gi-jones 18 år siden
#6 Patriarch 18 år siden
#7 filt 18 år siden