Jeg sidder og lurer på NFLShop.com for at vi skal have fat i nogen hatte, spørgsmålet er så hvor stor en lusing får jeg af Told&Skat, indtil videre har jeg 12% udfra et par cowboybukser, men jeg har fundet en der siger 3.8% (mener jeg det var)
Har ingen forstand på det, men det skal ikke afholde mig fra at skrive en kommentar:
Hvilke hatte vil du have?
Der findes jo kun to hold, der er værd at holde med i NFL. Jets (som jeg så live i jule-kulden, en af de fire drenge fra Vejle) og Bears. Og nu snakker vi naturligvis ikke om hvor godt de klarer sig.. Jets med Vinny Testaverde på holdet igen? Puha!
Jeg skal da ha en Cowboys for det er dem jeg altid inderst inde holder med :) Samt jeg nok lige skal have en Patriots for de er rimelig nice deres caps, og så fordi Bruschi er derpå selvom han står på sidelinien i år :( men damn hvor er han karismatisk/lederagtig.
Jeg tænkte mere på, hvis du var på et hatte shopping-spree, kunne det da være du ville give gaver til de kolde vintermåneder, hvor kun kakao og vedvarende gråd kan holde kulden fra at nå ind til sit inderst....eller noget.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 cyberzed 20 år siden
Nogen der har erfaringer med handel der?
#2 dyg 20 år siden
Hvilke hatte vil du have?
Der findes jo kun to hold, der er værd at holde med i NFL. Jets (som jeg så live i jule-kulden, en af de fire drenge fra Vejle) og Bears. Og nu snakker vi naturligvis ikke om hvor godt de klarer sig.. Jets med Vinny Testaverde på holdet igen? Puha!
Du kan ikke få hattene billigere igennem www.nflshop.dk?
#3 cyberzed 20 år siden
#4 Slettet Bruger [3217412694] 20 år siden
#5 cyberzed 20 år siden
#6 dyg 20 år siden
#7 cyberzed 20 år siden
Cowboys Sideline Cap
Patriots Sideline Cap
til en kammerat
Packers Sideline Cap
Patriots Sideline Cap
#8 DarkLight 20 år siden
#9 cyberzed 20 år siden