Kære filmz-folk; se den film! Den er noget helt specielt.
Som en norsk udgave af Magnolia, bare bedre, og meget mere overlegen i dens måde at fortælle historien på.
Så gør jer selv den tjeneste at se "Hawaii, Oslo". Vær tålmodige de første 20 minutters tid, for den er lidt langsom om at komme igang. Men så pludselig, og helt uventet, suges man ind i handlingen, og bliver dér, lige ved siden af filmens perfekt udskårede karakterer, de resterende 90 min. af filmen.
Jeg er helt enig. Hawaii, Oslo er en fremragende og utroligt gribende film i den magiske realisme-genre. Den absolut bedste norske film, jeg til dato har set (men jeg har så ikke set Insomnia endnu).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-JuuL 20 år siden
Kære filmz-folk; se den film! Den er noget helt specielt.
Som en norsk udgave af Magnolia, bare bedre, og meget mere overlegen i dens måde at fortælle historien på.
Så gør jer selv den tjeneste at se "Hawaii, Oslo". Vær tålmodige de første 20 minutters tid, for den er lidt langsom om at komme igang. Men så pludselig, og helt uventet, suges man ind i handlingen, og bliver dér, lige ved siden af filmens perfekt udskårede karakterer, de resterende 90 min. af filmen.
#2 filmz-yoshimura 20 år siden
#3 filmz-Kadann 20 år siden
Kan du så komme igang! :)
#4 davenport 20 år siden
http://www.videonova.no/index.cgi?pid=30982
#5 putandtake 20 år siden