Gravatar

#1 filmz-Morta 16 år siden

Er ked af at spørge hvis det allerede er blevet besvaret men Filmz.dk har desværre et meget sørgeligt forum. Ikek brugerne men selve det tekniske lag.

Nå, men mit spørgsmål er : Vil i begynde at anmelde film på de to HD medier ?

Synes især det har været aktuelt med anmeldelsen af Planet Earth. Den serie gavner virkeligt af at være i HD.
Gravatar

#2 chandler75 16 år siden

Jeg går ud fra, du mener sørgerligt rent søgningsmæssigt? Det skulle gerne blive bedre i den kommende version 3.0.

Mht. HD-anmeldelser, så er de meget snart på vej.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 Kisbye 16 år siden

Hvis man på google skriver site:filmz.dk og så sine søgeord, begrænser man google til kun at søge på filmz.
Det plejer at virke nogenlunde tilfredsstillende.

Men ellers ja.
Jeg syntes det er specielt irreterende man ikke kan søge filmanmeldelserne.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#4 Lawman. 16 år siden

#3, Enig mht anmeldelserne, det ku sq være nice med en søgefunktion dertil!
Gravatar

#5 chandler75 16 år siden

Man kan jo søge efter anmeldelser alfabetisk under Anmeldelser.

Desuden kan man søge efter filmen på Film, og det vil så stå, hvis filmen har en anmeldelse tilknyttet.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 Lawman. 16 år siden

#5, ja men det ville stadig være nemmere hvis der bare var et felt ude i siden hvor man bare kunne søge på anmeldelser, for os der er ekstremt dovne:)

Skriv ny kommentar: