Gode film, god mad, en tur til et bryggeri og proevesmagte 6 spaendende oel og meget mere ... det hele for under 300 kr. - Nice >:o)
No Country For Old Men var bevis for at Coen broedrene stadig er blandt amerikas bedste og bl.a. Tommy Lee Jones beviser at han bestemt ikke behoever at gaa paa pension endnu.
Saa mere til bl.a. "There Will Be Blood" saa man faa helt til at blive mange uger endnu :)
Nu har jeg taget hul på Fox' Blu-ray udgivelse af "Master & Commander", men ligesom selskabets udgivelse af "Independence Day" (og ligesom rygterne sagde) skuffer den fælt. Ikke overraskende lyder filmen fantastisk (dvd'ens lydspor er formentlig et af de 3 bedste, jeg nogensinde har lyttet til), men transferet er spækket med gryn, snavs og endda udtværing (den ensfarvede himmel er især grim). Særlig skarpt er billedet heller ikke. Øv. Håber virkelig ikke, det her udvikler sig til en trend...
#95 Enig. Er lige blevet færdig med at se den, og lyden er sublim, men det vidste vi jo i forvejen. Billedet er til gengæld ikke meget mere end et glorificeret DVD transfer i mine øjne. Jeg havde dog heller ikke forventet andet. Billedet på Master & Commander har aldrig været reference-materiale.
DVDtalk giver BSG HD-siderne 4 ud af 5, mens dvdfile giver 8 ud af 10. Ligesom dem, mener jeg (og flere andre brugere herinde tilsyneladende), at High-Def Digest var lige lovlig hård overfor disse transfers:
Har netop lige previewet BD udgivelsen af Ronin og også den skuffer fælt på billedsiden. Ligesom Master & Commander (og ID4 tilsyneladende) ligner det faktisk blot en god DVD. Der er meget lidt HD at spore. Det er lige fra farver til skarphed, at den er gal. Godt gået Fox! Lyden er til gengæld ganske fremragende.
Det er da utroligt med Fox og deres Blu-rays... gad vist om det bliver det samme med udgivelserne i USA, for så kommer det nok til at udløse et ramaskrig af format. Hvor er det pinligt.
#91 filmz-Bruce 17 år siden
#92 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Gode film, god mad, en tur til et bryggeri og proevesmagte 6 spaendende oel og meget mere ... det hele for under 300 kr. - Nice >:o)
No Country For Old Men var bevis for at Coen broedrene stadig er blandt amerikas bedste og bl.a. Tommy Lee Jones beviser at han bestemt ikke behoever at gaa paa pension endnu.
Saa mere til bl.a. "There Will Be Blood" saa man faa helt til at blive mange uger endnu :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#93 Spanner 17 år siden
Blu-Ray / Blade Runner (Collectors Edition)
...is currently being processed and will most likely complete packaging within the next 0-6 hours.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#94 Notional 17 år siden
HD-DVD / Blade Runner (Ultimate Collectors Edition)
...is currently being processed and will most likely complete packaging within the next 0-6 hours. :D
#95 The Insider 17 år siden
#96 pulse83 17 år siden
#97 filmz-Bruce 17 år siden
#98 The Insider 17 år siden
http://www.dvdfile.com/index.php?option=com_conten...
http://www.dvdtalk.com/reviews/read.php?ID=31903
#99 pulse83 17 år siden
#100 The Insider 17 år siden