the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#98 I følge norske Lyd og Bilde skulle Samsungs multi-afspiller komme til at koste 8.500 NOK (7.650 DKK).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#100 "Den bedste" siger ikke meget på et så begrænset marked som HD-DVD-afspiller markedet er. Det er jo ikke ligefrem fordi at konkurrenterne står i kø. ;) Derfor siger de første anmeldelser heller ikke så meget. Mit problem med Toshiba'en er som sagt ikke AV-kvaliteten, men måden som afspilleren opfører sig på. Når jeg sidder og leger med den er det ikke som at sidde med den dyreste og bedste afspiller på markedet, men snarere som at sidde med en Denver DVD-afspiller fra Bilka. Jeg ved godt at det er en 2. generations afspiller, og at man bør forvente den sådan, men det er sgu stadigvæk ærgeligt. :p
Har godt hørt om opdateringen med 1080p/24 til september. Har dog intet hørt om DTS-HD Master opdateringen (TrueHD fungerer jo fint som det er nu.)? Fill me in! :) Hvor har du læst/hørt det?
Jeg var iøvrigt ikke klar over at der var kommet endnu en ny opdatering igår. Den hedder version 2.3. Jeg tror at jeg vil sætte den til at downloade den nu. Så er den færdig om 60-90+ min. På PS3'eren tager det højst en halv time. ;)
#104 Jo, jeg vil mene "den bedste" betyder noget, for Hometheaterhifi's benchmark er kendt for at være særdeles skrap. Derfor er 96% intet mindre end særdeles flot. Det rykker ikke på, at den er langsom til loade, men dens evne til at vise et flot billed og gengive lyden, kan ikke kompromitteres.
Xavier, en "kendt" Microsoft insider skrev i et fransk forum (oversat via Babelfish)
- at the end of September, firmware which will bring the 24p and High Bitrate Audio (transmission of compressed flows of the advanced audio codecs in HDMI 1.3 for an external decoding in the amplifiers of new generation
DVDTown har bekræftet firmware opdatering af 1080p/24 i september.
Og jep, det er alle formaterne som bliver understøttet til overførsel via bitstream. Du skal dog ikke forvente Master Audio som firmware opgradering til nogen afspillere. Såvidt jeg kan læse mig til, kommer det måske kun i senere modeller. Det har nok noget med, at man gerne vil sælge receivere også og hvis afspilleren laver det hele selv .... :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#103 Og den har du fået blot ved at koble din afspiller til nettet og bede maskinen om at opgradere sig selv?
#108 Jepsen. Jeg smed et video kabel mellem maskinen og TV og et netkabel og din bredbåndsforbindelse. Husk og sæt knappen foran XE1'eren til 480i først!!! Derefter skal man ind i Settings på XE1'eren (47,48) og indstille dhcp og andre indstillinger. Derefter ind og trykke Update (61). Så ruller den se´lv!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#109 OK, har været møllen igennem, men det er ikke mere end en uge siden, jeg opdaterede, og der var det kun version 1.3, og ydermere lød meldingen fra TC, at 1.6 først ville være tilgængelig sidst i august (og 2.0 er vel nyere end 1.6!?!).
#101 filmz-yoshimura 18 år siden
#102 filmz-yoshimura 18 år siden
#103 filmz-Bruce 18 år siden
#102 Hvis man gør brug af HQV Reon chippen og har samme kvalitet som Samsung bd-p1200'eren, så kan den godt være meget interessant!
#104 pulse83 18 år siden
Har godt hørt om opdateringen med 1080p/24 til september. Har dog intet hørt om DTS-HD Master opdateringen (TrueHD fungerer jo fint som det er nu.)? Fill me in! :) Hvor har du læst/hørt det?
#105 pulse83 18 år siden
#106 pulse83 18 år siden
#107 filmz-Bruce 18 år siden
Xavier, en "kendt" Microsoft insider skrev i et fransk forum (oversat via Babelfish)
- at the end of September, firmware which will bring the 24p and High Bitrate Audio (transmission of compressed flows of the advanced audio codecs in HDMI 1.3 for an external decoding in the amplifiers of new generation
DVDTown har bekræftet firmware opdatering af 1080p/24 i september.
Og jep, det er alle formaterne som bliver understøttet til overførsel via bitstream. Du skal dog ikke forvente Master Audio som firmware opgradering til nogen afspillere. Såvidt jeg kan læse mig til, kommer det måske kun i senere modeller. Det har nok noget med, at man gerne vil sælge receivere også og hvis afspilleren laver det hele selv .... :)
#108 filmz-yoshimura 18 år siden
#109 filmz-Bruce 18 år siden
#110 filmz-yoshimura 18 år siden