Surt, så tror jeg jeg holder fast i den jeg har indtil videre. Er lige begyndt at købe Blu-Ray, og syntes det er utroligt så lidt tilbud der er rundt omkring på de forskellige sider. Det ville hjælpe på deres salg hvis de tilbød køb 2 få en gratis eller sådan noget.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
Elvis on HD De to første Elvis film, Viva Las Vegas og Jailhouse Rock, er nu ude i HD og de får excellente anmeldelser. Warner leverer et billede, som eftersigende er i Casablanca klasse og tilmed tre lydspor, TrueHD, Dolby Digital 5.1 og det originale mono spor.
Warner viser, de har førertrøjen på ved både at supportere begge HD formater og desuden levere den ultimative HD kvalitet, hvad angår billed- og lyd og giver puristerne mulighed for det originale lydspor.
CDWOW har jo netop indledt en charmeoffensiv ved på mail at undskylde de sidste måneders bøvl og mener nu de er klar igen. Derfor skrev jeg til dem om deres intentioner omkring HD og fik nedenstående svar:
Hi,
Thank you for contacting us.
Please be informed that we are currently researching and reviewing HD-DVD and Blu-Ray formats but most likely we will stock them at some stage in the next few months.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Men endnu bedre! PS3'eren siges at få en firmware opgradering inden jul, som INTERNT kan dekode DTS-HD MA!!! Dvs ingen behov for receiver med dekodningsmulighed, bare denne kan modtage og afspille multi surround PCM!
#58 Jeg er ikke nogen stor Sony fan, men jeg må altså bøje mig lidt i støvet overfor den PS3'er og ikke mindst, at en konsol, OM NOGEN, muligvis kommer først med at kunne dekode alle de nye formater. Super multimedie maskine, konsol og blu-ray afspiller. Way! Kom så Toshiba ... fingeren ud :)
#51 filmz-CAADK 17 år siden
Bruce: Batman has no limits
#52 filmz-Bruce 17 år siden
De to første Elvis film, Viva Las Vegas og Jailhouse Rock, er nu ude i HD og de får excellente anmeldelser. Warner leverer et billede, som eftersigende er i Casablanca klasse og tilmed tre lydspor, TrueHD, Dolby Digital 5.1 og det originale mono spor.
Warner viser, de har førertrøjen på ved både at supportere begge HD formater og desuden levere den ultimative HD kvalitet, hvad angår billed- og lyd og giver puristerne mulighed for det originale lydspor.
Anmeldelse Jailhouse Rock
Anmeldelse Viva Las Vegas
#53 filmz-Bruce 17 år siden
Hi,
Thank you for contacting us.
Please be informed that we are currently researching and reviewing HD-DVD and Blu-Ray formats but most likely we will stock them at some stage in the next few months.
#54 filmz-Bruce 17 år siden
#55 The Insider 17 år siden
#56 filmz-Kadann 17 år siden
Sådan har jeg det også.
#57 filmz-Bruce 17 år siden
Men endnu bedre! PS3'eren siges at få en firmware opgradering inden jul, som INTERNT kan dekode DTS-HD MA!!! Dvs ingen behov for receiver med dekodningsmulighed, bare denne kan modtage og afspille multi surround PCM!
#58 pulse83 17 år siden
#59 filmz-Kadann 17 år siden
Mmmm! Me likes!
#60 filmz-Bruce 17 år siden