Helt enig! PS3'eren bliver ved med at imponere mig, ligemeget hvilket multimedie område man bevæger sig ud på. Absurd, at folk taler om at den er for dyr! Man får altså usandsynlig meget maskine for pengene!
#61 Totalt!!! Wifi, plugin USB til keys, harddisk, DVD-rom og bluetooth, surround i LPCM 7.1, 1080p upskaler og det er INDEN man er begyndt at snakke om dens egenskaber som spillekonsol! Fucking bargain!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Mens vi nørder snakker om formatkrig, lovpriser det format vi har købt en afspiller i og sviner modpartens til, formodentlig fordi det var det vi valgte fra, ja, så ser det ud til, at majoriteten ikke aner en dyt om, hvad HD overhovedet er og sikkert gives a rats ass, når det kommer til Blu-ray og HD DVD.
Du kan benytte USB-tastatur/mus eller bluetooth. Jeg skal ikke kunne sige om du kan bruge et trådløst, der ikke er bluetooth, men det er jo bare at prøve. :)
#61 pulse83 17 år siden
#62 filmz-Bruce 17 år siden
#63 filmz-Bruce 17 år siden
Artikel
#64 elwood 17 år siden
Det bare så unfair for os Stereo folk suk hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#65 filmz-Kadann 17 år siden
Og så selvfølgelig muligheden for tilslutning af tastatur og mus, hvis man får brug for det. Den funktion var jeg ret glad for, da jeg satte min op.
Nå ja, mulighed for nem udskiftning af harddisk, hvis man løber tør for plads.
#64 -
Du kan jo stadig spytte de lydspor ud i stereo, når dekoderen sidder i maskinen. :)
#66 filmz-Bruce 17 år siden
#67 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#68 aknot 17 år siden
eller skal det være noget Sony noget.
Jeg har nemlig et trådløst Logitic keyborad og mus i overskud.
Jeg kunne selvfølgelige bare forsøge mig, men nu spørg jeg alligevel :)
#69 filmz-Kadann 17 år siden
Du kan benytte USB-tastatur/mus eller bluetooth. Jeg skal ikke kunne sige om du kan bruge et trådløst, der ikke er bluetooth, men det er jo bare at prøve. :)
#70 filmz-Kadann 17 år siden
First Blood
Rambo: First Blood Part II
Rambo III
Children of Men
Miami Vice
Alle til 15,99€
.. eller, visse titler er jo nok mere interessante end andre. :)