# 30 Thats it Bruce :) ... nu tror jeg simpelt hen, at jeg vil starte med at koebe en rigtig god receiver, som fx en af dem vi lyttede til og et saet af de hoejtallere vi ogsaa har snakket om, for til den tid, hvor den maskine er ude er Denon sikkert ogsaa klar med sin maskine, der sikkert kan mere end den nuvaerende for jeg har snakket mere flere brugere herover, som vikelig har faaet mig til at toeve.
#36 Så må jeg hellere se at få den bestilt! Tak for heads-up :O)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#39 Jo det er en Infocus In76 som køre med en HD-E1.. Synes bare 1080i ser bedre ud end 720P på min projektor. Har hørt det skulle være meget forskelligt om 720p eller 1080i er bedst afhænger hvis af det enkelte tv/projektor
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#31 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#32 filmz-Bruce 16 år siden
#33 elwood 16 år siden
For satan det ser labert ud
Sony OLED TV.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#34 caks 16 år siden
og sony bekræfter ved ces at ps3 er bd live kompliant, bare en opdatering væk (hvornår den kommer er så et helt andet spørgsmål).
#35 Spanner 16 år siden
Panasonics 150" plasmaskærm med 4K opløsning
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#36 The Insider 16 år siden
#37 filmz-yoshimura 16 år siden
#38 MouseMickey 16 år siden
#39 aknot 16 år siden
#40 MouseMickey 16 år siden