#143, nope. Den er en af den lille håndfuld Fox BD-titler, der blev udgivet for nylig, men ikke imponerer. Jeg havde godt nok læst på forhånd, at den ikke så så godt ud, men det er jo en fantastisk film, så... :-) Jeg har godtnnok heller ikke set hele filmen, kun små 20 minutter, men det var både grynet, sløret og grumset. Lignede til tider nærmere opskaleret dvd.
Det lader heldigvis til at Fox har vendt et nyt blad, hvis man kan stole på anmeldelsen af "I, Robot" på Highdefdigest, fordi deres udgivelser har været en kende skuffende på billedsiden.
#145, helt sikkert. Og jeg genså også lige Day After Tomorrow forleden på Blu-ray. Muligvis min samlings bedste lydspor, og den ser sateme også godt ud :-)
Men det er jo grusomt, at DaT skal være pænere end et mesterværk som Master & Commander! ØV! Nu bliver jeg sgu helt i tvivl om jeg gider købe den :( Mit lydgrej er ikke verdens bedste så hvis jeg lægger pengene er det for billedsiden. Hvad med special features? Har de begået noget interessant, for det manglede da i høj grad på dvd'en.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#148: Skuffende. Og jeg kan endda se, at der findes en collectors edition på dvd, med en lang dokumentar. Hvorfor fanden er den ikke med på BR udgaven? Usselt. De skal ikke regne med mine dollars.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#141 gi-jones 16 år siden
#142 The Insider 16 år siden
#143 gi-jones 16 år siden
#144 The Insider 16 år siden
#145 filmz-Kadann 16 år siden
Det lader heldigvis til at Fox har vendt et nyt blad, hvis man kan stole på anmeldelsen af "I, Robot" på Highdefdigest, fordi deres udgivelser har været en kende skuffende på billedsiden.
#146 The Insider 16 år siden
#147 gi-jones 16 år siden
#148 The Insider 16 år siden
#149 El vez 16 år siden
http://www.ezydvd.com.au/specials.zml
#150 gi-jones 16 år siden