Jeg så i øvrigt lige få minutter fra Gangs of New York på Blu-ray her i går (den engelske udgave), og det så dæleme ikke for godt ud. Billedet var spækket med edge-enhancement og ekstremt grynet. Damn.
Der kommer en ny japansk version af Ghost in the Shell: Innocence på gaden til august. Den er både billigere og i MPEG4 modsat den nuværende MPEG2 version.
How The West Was Won, John Ford western fra 1962 med Carroll Baker, Lee J. Cobb, Henry Fonda, Karl Malden, George Peppard, Debbie Reynolds, James Stewart, Eli Wallach, John Wayne, Richard Widmark, Walter Brennan og Spencer Tracy som fortæller. Ikke den største af Fords film, men der er tale om en film optaget i Cinerama®, dvs 3 synkroniserede projektorer for at give filmen et vildt bredt format.
In 1997, blev filmen udvalgt af Library of Congress til at blive gemt og kærtegnet i "US National Film Registry". Og nu kommer den i Blu-ray, med et aspect ratio på vilde 2.89:1. 3 Oscars og nomineret til 5 mere, er denne et must på HD og en 32 siders booklet medfølger:
#161 filmz-Kadann 16 år siden
Så vidt jeg ved, kan man ikke bestille elektronik fra Play.
#162 JannikAnd 16 år siden
Edit/ Du har ret, de shipper ikke. I så fald beklager jeg heads up.
#163 rockysds 16 år siden
#164 The Insider 16 år siden
#165 Notional 16 år siden
#166 Bony 16 år siden
#167 Notional 16 år siden
Absolute Edition:
http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20080425/wd...
http://www.babelfish.altavista.com/babelfish/trurl...
Om der er engelske undertekster er uvidst, men siden den gamle havde burde den nye også.
#168 filmz-Bruce 16 år siden
How The West Was Won, John Ford western fra 1962 med Carroll Baker, Lee J. Cobb, Henry Fonda, Karl Malden, George Peppard, Debbie Reynolds, James Stewart, Eli Wallach, John Wayne, Richard Widmark, Walter Brennan og Spencer Tracy som fortæller. Ikke den største af Fords film, men der er tale om en film optaget i Cinerama®, dvs 3 synkroniserede projektorer for at give filmen et vildt bredt format.
In 1997, blev filmen udvalgt af Library of Congress til at blive gemt og kærtegnet i "US National Film Registry". Og nu kommer den i Blu-ray, med et aspect ratio på vilde 2.89:1. 3 Oscars og nomineret til 5 mere, er denne et must på HD og en 32 siders booklet medfølger:
Artikel og billede
#169 filmz-Bruce 16 år siden
#170 El vez 16 år siden