Stargate (Special Edition) - Arriving the same day as a new UK DVD release, features include:
Theatrical (116mins) and Director’s Cut (124mins) versions 5.1 Audio Audio commentary Dean Devlin (co-writer and producer) and Roland Emmerich (director and co-writer) (Director’s Cut) Making Of (52’) Trailer Is There A Stargate? Doc (36 mins) Newswraps: x 5 –reels focusing on Story / Cast/ Production / Design / Director - B-roll selection (6 mins)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#144 Som alle andre har sagt: For pokker den Casablanca boks ser for fed ud. Jeg er ellers normalt ikke til fals for den slags, men lige i forhold til Casablanca, har jeg ingen form for tilbageholdenhed. Jeg elsker den film af et rent hjerte. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#141 filmz-Bruce 16 år siden
Stargate (Special Edition) - Arriving the same day as a new UK DVD release, features include:
Theatrical (116mins) and Director’s Cut (124mins) versions
5.1 Audio
Audio commentary Dean Devlin (co-writer and producer) and Roland Emmerich (director and co-writer) (Director’s Cut)
Making Of (52’)
Trailer
Is There A Stargate? Doc (36 mins)
Newswraps: x 5 –reels focusing on Story / Cast/ Production / Design / Director - B-roll selection (6 mins)
#142 filmz-Kadann 16 år siden
Aha! Det er smukt. :)
#143 Yoda 16 år siden
De udgiver deres første BD-titler i DK til oktober.
Følgende titler står bl.a. på programmet.
- Shrek the Third
- No Country for Old Men
- Shooter
- Transformers
- Cloverfield
- Blades of Glory
http://www.paramount.dk/pic/200.jpg
#144 filmz-Bruce 16 år siden
1 - BD og DVD
2 - BD
3 - BD (digibook) og DVD
4 - DVD
5 - DVD
Og The Wire: The Complete Series som en 23-disc DVD box!!!
#145 Yoda 16 år siden
Damn, damn, damn! Nu får jeg våde drømme i nat...
Især Casablanca- og JFK-boksen vil jeg se frem til...og så på bd, super lækkert! Sopranos- og Deadwood-boksen ser også fandens fristende ud.
#146 filmz-Kadann 16 år siden
HOLY CRAP, den "Casablanca" er vild.. og BoB.. Mmm!
#147 filmz-Bruce 16 år siden
Hvor ville jeg gerne have Deadwood og Sopranos i de bokse, blot i BD!!!
Warner kan det pis :)
#148 filmz-Kadann 16 år siden
Firefly og BoB på BD i år, det er smukt. :D
#149 Bates 16 år siden
#150 Benway 16 år siden