the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Bemærk den intense nervepirrene spænding, og hvordan musikken og de forskellige aktører i scenen, er med til at skabe en intens siuation for Batman...
Med den fantastiske Replik "Some Days you just can't get rid of a bomb"
Kan huske jeg skrev alle Batordne ned engang her på filmz, fordi tv2 sendte den klokken sent om natten og så sad jeg med en blok og skrev ned, ved ikke om mit indlæg kan findes stadigvæk, men jeg tror det var omkring 22 bat-ting i den film, som jeg skrev ned 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#151 filmz-Bruce 16 år siden
#152 Benway 16 år siden
#153 elwood 16 år siden
Og så får det mig til og tænke yes, samme behandling til Singin In The Rain (jeg tviler dog desværre lidt, men det ku være fedt)
Men hmm hva dælen sku den box så indeholde af special stuff.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#154 Notional 16 år siden
Men det ligner dvd udgaven på en prik. Så det bliver åbenbart ikke samme form faktor som almindelige BR bokse. Ærgeligt.
#155 filmz-Bruce 16 år siden
#156 filmz-Kadann 16 år siden
Ach, nu får jeg jo lyst til at opgradere min dvd-udgivelse.
#157 filmz-vassago 16 år siden
HD-DVD udsalg
#158 MouseMickey 16 år siden
#159 filmz-yoshimura 16 år siden
#160 elwood 16 år siden
Kan desværre ikke se preorder for Limited Edition, måske den er cancelled igen, den udgave altså.
Batman The Movie (1966)
Med The Shark Repellent Bat Spray
[url=
[url= My personal Favorite[/url]
Bemærk den intense nervepirrene spænding, og hvordan musikken og de forskellige aktører i scenen, er med til at skabe en intens siuation for Batman...
Med den fantastiske Replik "Some Days you just can't get rid of a bomb"
Kan huske jeg skrev alle Batordne ned engang her på filmz, fordi tv2 sendte den klokken sent om natten og så sad jeg med en blok og skrev ned, ved ikke om mit indlæg kan findes stadigvæk, men jeg tror det var omkring 22 bat-ting i den film, som jeg skrev ned 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"