Tror også det er en Highlander film eller lignende hvor "chainmail" a.k.a. ringbrynje bliver oversat til kædebrev... i en scene hvor der er en ringbrynje i billedet... flot!
Og heri er der scenen hvor Stanley skal få Milo til og get the keysss, not the cheese.
Det blir så oversat til Ruko'en ikke buko'en, det passer self. ind i forklaringen udfra det's betydning, men jeg ku nu ikke lade være med og klukke lidt over det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1059, de tilføjer i hvert fald hele tiden nye titler til tilbudet. På den måde kan man få tre skiver til færre penge end én udgivelse herhjemme. Not bad.
#1051 filmz-Kadann 16 år siden
"Logan's Run" er dog en totalt nobrainer for mit vedkommende, virkelig en fantastisk sci-fi-film. :)
#1052 McPeter 16 år siden
#1053 The Insider 16 år siden
#1054 filmz-Bruce 16 år siden
#1055 elwood 16 år siden
Så The Mask her for nyligt, som hygligt gensyn.
Og heri er der scenen hvor Stanley skal få Milo til og get the keysss, not the cheese.
Det blir så oversat til Ruko'en ikke buko'en, det passer self. ind i forklaringen udfra det's betydning, men jeg ku nu ikke lade være med og klukke lidt over det 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1056 Kalle Ferm 16 år siden
#1057 Takfornu 16 år siden
#1058 filmz-Bruce 16 år siden
#1059 El vez 16 år siden
"3 for 2 on Selected Blu-ray Discs" hos Amazon.co.uk
http://www.amazon.co.uk/3-2-Selected-Blu-ray/b/ref...
#1060 The Insider 16 år siden