Haha komisk review, som jeg dog slet ikke er enig i - jeg har været ret godt underholdt, både af spillet og filmen på BD. Og så dårlige reviews har spillet trods alt ikke fået set over hele linjen. Oh well, just a heads up. :)
Var ude i Bilka, hvor de havde flere PS3 titler til 145,- Jeg købte så Lair, og læste efterfølgende om det på nettet... Hmmm, har ikke engang pakket det ud endnu.. Har heller ikke sådan en simaxis ting, som man vidst skal ha..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Var ude i Bilka, hvor de havde flere PS3 titler til 145,- Jeg købte så Lair, og læste efterfølgende om det på nettet... Hmmm, har ikke engang pakket det ud endnu.. Har heller ikke sådan en simaxis ting, som man vidst skal ha..
hvis du har en standard ps3 controller til din maskine har du også en sixaxis controller
#1281 DarkLight 15 år siden
#1282 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1283 DarkLight 15 år siden
#1284 elwood 15 år siden
det der irretere mig mest er hvor Monoton Bill Murray lyder i det.
#1285 DarkLight 15 år siden
#1286 elwood 15 år siden
#1287 dolphinfriendly 15 år siden
Haha komisk review, som jeg dog slet ikke er enig i - jeg har været ret godt underholdt, både af spillet og filmen på BD. Og så dårlige reviews har spillet trods alt ikke fået set over hele linjen. Oh well, just a heads up. :)
#1288 El vez 15 år siden
http://www.amazon.co.uk/3-Disc-Digital-Exclusive-A...
#1289 davenport 15 år siden
Jeg købte så Lair, og læste efterfølgende om det på nettet... Hmmm, har ikke engang pakket det ud endnu.. Har heller ikke sådan en simaxis ting, som man vidst skal ha..
#1290 maniac 15 år siden
hvis du har en standard ps3 controller til din maskine har du også en sixaxis controller