"Gomorrah" er Criterions enlige BD-udgivelse i november. Kan ikke undsige mig en lille smule skuffelse, da jeg allerede ejer den britiske udgivelse, og den er af fin kvalitet. Men hvis den kan komme til at se endnu bedre ud, skal jeg da ikke udelukke endnu et køb.
Havde nu heller set "A Christmas Tale" eller "Downhill Racer" i HD, to af månedens dvd-udgivelser, da jeg endnu ikke har set dem, men nå, ja, man kan vel jo altid ønske sig mere, og en rolig måned skal der vel også til en gang imellem.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Fra nu af vil jeg ytre ordene "Criterion er nogle idioter", hver eneste gang, de bliver nævnt herinde. Medmindre jeg naturligvis glemmer det. Anyhow, Criterion er nogle idioter.
#1361 Steffan Rasmussen 15 år siden
#1362 filmz-Bruce 15 år siden
#1363 evermind 15 år siden
#1364 filmz-Bruce 15 år siden
#1365 Takfornu 15 år siden
#1366 wiseguy 15 år siden
http://www.elgiganten.dk/product/film/blu-ray/BDVD...
#1367 filmz-Bruce 15 år siden
#1366 Tak for det!!!
#1368 rockysds 15 år siden
Havde nu heller set "A Christmas Tale" eller "Downhill Racer" i HD, to af månedens dvd-udgivelser, da jeg endnu ikke har set dem, men nå, ja, man kan vel jo altid ønske sig mere, og en rolig måned skal der vel også til en gang imellem.
#1369 mr gaijin 15 år siden
#1370 The Insider 15 år siden