De har bl.a. Valkyrie, Slumdog Millionaire, Master & Commander, Juno, Day After Tomorrow, ID4, Sunshine, Die Hard 1+2+4, I,robot, Predator, Australia, Bond:QoS og Kingdom of Heaven:DC
Bah ville gerne have Valkyrie, men har de fleste andre på dvd og gider næsten ikke opgradere dem nu når der er så mange andre film jeg mangler. Har dog aldrig set Australia eller QoS. Juno virker næsten som overkill på blu-ray. Og har ikke fået lyst til at se Slumdog endnu - giver den lige lidt mere tid inden jeg hopper på. :-)
Play har sænket priserne på de lidt "ældre" af BFIs BD'er med:
The Bed Sitting Room, London in the Raw, Primitive London (aka. de tre første Flipside-udgivelser) for £9.99 stk.
Salo, The Decameron, The Canterbury Tales, Arabian Nights, Saturday Night Sunday Morning, Loneliness Of The Long Distance Runner, Red Desert, Magick Lantern, Nighthawks 1 / Strip Jack Naked for £10.99 stk.
Gazwrx: The Films Of Jeff Keen for £15.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#1601 filmz-Utyske 15 år siden
#1602 The Insider 15 år siden
#1603 davenport 15 år siden
#1604 McPeter 15 år siden
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/3-/434371/2-/Promo...
De har bl.a. Valkyrie, Slumdog Millionaire, Master & Commander, Juno, Day After Tomorrow, ID4, Sunshine, Die Hard 1+2+4, I,robot, Predator, Australia, Bond:QoS og Kingdom of Heaven:DC
#1605 McPeter 15 år siden
#1606 filmz-Utyske 15 år siden
Juno er ellers flot på BD, måske ikke den mest oplagte opgradering, da dvd'en sikkert også er det, men jeg er nu ret glad for min BD. :)
#1607 The Insider 15 år siden
#1608 rockysds 15 år siden
The Bed Sitting Room, London in the Raw, Primitive London (aka. de tre første Flipside-udgivelser) for £9.99 stk.
Salo, The Decameron, The Canterbury Tales, Arabian Nights, Saturday Night Sunday Morning, Loneliness Of The Long Distance Runner, Red Desert, Magick Lantern, Nighthawks 1 / Strip Jack Naked for £10.99 stk.
Gazwrx: The Films Of Jeff Keen for £15.
#1609 Buzz 15 år siden
#1610 filmz-Bruce 15 år siden
http://www.blu-ray.com/movies/Leon-Blu-ray-Review/...