#1654: Jeg skulle faktisk lige til at skrive det samme med Simpsons :) Jeg har heller ikke set den originale serie, men det ser faktisk ret interessant ud.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
The Prisoner er fantastisk og har en fuldstændig unik stemning. Jeg må også snart se at få indkøbt den serie. Jeg har dog ikke specielt lyst til at se remaket. Jeg tror ikke, jeg vil kunne frigøre mig fra sammenligningen med den oprindelig serie.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#1656 Tak for det. Jeg har aldrig set den, men denne udgave ser jo helt forrygende ud og jo mere jeg læser om den, desto mere får jeg lyst til at se den.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det er nogle år siden, jeg så den oprindelige serie, men jeg fik den dæleme kværnet hurtigt. Glimrende underholdning :-) Jeg var dog (ligesom en stor del af den britiske befolkning) en smule skuffet over slutningen. Ikke så meget, fordi den ikke var interessant, men den virkede lige lovlig aparte i forhold til resten af serien. Det var da i øvrigt en billig pris for så flot en boks.
Dementi: Jeg har tidligere skiltet med, at Blockbuster har den skandinaviske udgivelse af Terminator 2 på BD til 100 kr. Filmen var prismærket forkert, viste det sig, da jeg købte den - den gik ind til 150. Men jeg krævede dog min ret (?) som forbruger og fik den med til de 100 alligevel! :)
Men jeg beklager, hvis nogen herfra grundet mit indlæg har måttet gå skuffede fra Blockbuster.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1651 filmz-Bruce 15 år siden
WOW! Den serie ser sgu for vild ud. AMC har seriøst sluppet håndbremsen!
#1652 elwood 15 år siden
Er det ikke et remake af en gammel serie?
synes det med nr. på fangerne lyder ret bekendt, bare nysgerrig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1653 filmz-Utyske 15 år siden
De to øverste links i bruce' indlæg omhandler den gamle serie, de to nederste omhandler den nye serie og det er den gamle serie jeg gerne vil se. :)
#1654 elwood 15 år siden
husker det best fordi The Simpsons laver en tydlig parodi på serien, hvor han laver sin hjemmeside og kalder sig Mr. X.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1655 Kruse 15 år siden
#1656 Benway 15 år siden
#1657 filmz-Bruce 15 år siden
#1658 The Insider 15 år siden
#1659 evermind 15 år siden
Men jeg beklager, hvis nogen herfra grundet mit indlæg har måttet gå skuffede fra Blockbuster.
#1660 DarkLight 15 år siden