Kino følger deres flotte "The General"-udgivelse fra i år op med to Buster Keaton-klassikere mere på blu-ray næste år: "Sherlock Jr." og "Our Hospitality". Sweet.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#1885 - den ser sgu fed ud. Kender faktisk ikke så meget af deres musik, men ligner en rigtig lækker udgivelse så det kunne da godt være man kunne blive fristet alligevel. :-)
Bruce ved du noget om den skive er regionslåst eller om den er -fri?
#1887 Regionfree står der :) Jeg kender kun lidt til dem, men eftersigende er de godt inspireret af de bedste tendenser i 80'erne og forstår at trykke den af til koncerter. Jeg giver dem en chance.
[url= klip[/url] sparker røv, dog ikke fra den koncert.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1888 - nice - kunne være jeg skulle kigge forbi axel.com og købe den så. Ved ikke om jeg tør fra dvdpacific. :-)
Kiggede lige på bagside coveret og jeg kender da alligevel en del af sangene, om ikke andet så fra radioen. Så også en trailer for blu-ray'en på you-tube og det ser generelt rigtigt lækkert ud.
Forstår dog ikke hvorfor den er i 1080i, men de giver den dog alligevel 5/5 stjerner for billedet, så helt dårligt kan det jo ikke være. :-)
#1881 rockysds 15 år siden
#1882 Benway 15 år siden
#1883 filmz-Bruce 15 år siden
#1884 filmz-Bruce 15 år siden
#1885 filmz-Bruce 15 år siden
[url=
Anmeldelse
#1886 chronaden 15 år siden
http://www.dvd.co.uk/DVD/Harry-Potter-Years-1-6-Bo...
Pænt billigt
#1887 McPeter 15 år siden
Bruce ved du noget om den skive er regionslåst eller om den er -fri?
#1888 filmz-Bruce 15 år siden
[url= klip[/url] sparker røv, dog ikke fra den koncert.
#1889 McPeter 15 år siden
Kiggede lige på bagside coveret og jeg kender da alligevel en del af sangene, om ikke andet så fra radioen. Så også en trailer for blu-ray'en på you-tube og det ser generelt rigtigt lækkert ud.
Forstår dog ikke hvorfor den er i 1080i, men de giver den dog alligevel 5/5 stjerner for billedet, så helt dårligt kan det jo ikke være. :-)
#1890 filmz-Bruce 15 år siden