Kunne da være jeg endelig skulle få strøget L.A. Confidential fra min sorte liste over film jeg mangler at få set og anskaffe mig denne udgave. :-)
Iøvrigt har jeg fået mail fra moviezoo vedr. Godfather boksen som bekræfter DK subs:
Kære moviezoo.dk kunde
Jeg kan se at du har bestilt Godfather boksen på Blu-ray på din ordre.
Til din information, kan jeg nu oplyse at Godfather Boksen på Blu-ray heldigvis kommer med Danske undertekster alligevel.
Der var lidt tvivl herom tidligere i dag, da vi sendte en mail ud omkring diverse andre titler, der kom med engelsk undertekst. Paramount har dog bekræftiget her til eftermiddag, at den kommer med danske/svenske/norske/finske undertekster.
Fortsat god dag.
Med venlig hilsen Thomas Madsen E-handelsassistent
Men de har stadig ikke skrevet omkring hvad de har valgt at gøre med os som har en ordrebekræftelse hvor der står 299,95 kr. på...
Sjovt så jeg lige på deres hjemmeside idag at der stod at der kun var engelske undertekster, men dejligt med den mail, de italierne er lidt svære at forstå:D
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#371 mr gaijin 16 år siden
#372 filmz-Bruce 16 år siden
#373 The Insider 16 år siden
#374 rockysds 16 år siden
http://www.highdefdigest.com/news/show/Sony/Disc_A...
#375 McPeter 16 år siden
Iøvrigt har jeg fået mail fra moviezoo vedr. Godfather boksen som bekræfter DK subs:
#376 McPeter 16 år siden
#377 cansi 16 år siden
Men de har stadig ikke skrevet omkring hvad de har valgt at gøre med os som har en ordrebekræftelse hvor der står 299,95 kr. på...
Sjovt så jeg lige på deres hjemmeside idag at der stod at der kun var engelske undertekster, men dejligt med den mail, de italierne er lidt svære at forstå:D
#378 McPeter 16 år siden
Edit. Bliver da iøvrigt spændende hvad der sker med mig når det dankort jeg bestilte på ikke længere er aktivt... hov
#379 cansi 16 år siden
#380 filmz-yoshimura 16 år siden