Gravatar

#2001 El vez 14 år siden

1) Told - Ingen, da Frankrig er i EU, men om der er andre gebyrer for kunder i dk ved jeg ikke (Jeg bor i Frankrig :)
2) Faktisk ikke særligt billigt - okay, my bad - jeg har kun set dem til €299 hidtil.
3) Strøm? - Samme some i dk.
4) Garanti? - Ved ikke, men Amazon yder generelt ret fantastisk service, jeg returnerede f.eks et defekt Guitar Hero trommesæt efter 5mdrs aktivt brug og fik pengene tilbage.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2002 filmz-Utyske 14 år siden

Så lader det endelig til at en eller anden har lettet røven og fået kopieret de to Elizabeth-film over på BD, da begge ser ud til at komme i marts måned.

Og lige en tilføjelse: Pride & Prejudice (den nye) og Atonement er også på trapperne, de kommer begge i slutningen af januar.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2003 filmz-Bruce 14 år siden

#2002 Stort!!!

Kommer:

La Grande Illusion, Tora Tora Tora, Mulholland Drive, Saving Private Ryan (Tyskland 25. februar, mærkeligt TrueHD, eftersom Spielberg altid har været DTS fan), Apocalypse Now (januar 2010)

SF-Film Danmark har Alien og Aliens til april release i Danmark!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2004 filmz-Utyske 14 år siden

#2003 -

Jeg havde lige dig i tankerne, da jeg postede dem. :)

"Tora, Tora, Tora" har jeg aldrig set, så det må være på tide at købe den og så håber jeg at "Apocalypse Now" kommer til at indholde begge udgaver og ikke bare ReduzzzZzzzzZz.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2005 gi-jones 14 år siden

Uhh, Spielberg. Gad vide om det betyder at der generelt arbejdes på at få hans film ud snart? Der er et par stykker der, som står MEGET højt på min BD-ønskeliste.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2006 filmz-Bruce 14 år siden

#2004 På blu-ray.com forum'et står der Redux, men ... må vente og se! Jeg kunne rigtig godt lide Tora Tora fordi man får alle detaljerne fra begge sider med i historien og historien er fortalt af hhv. amerikanerne og japanerne. Det er en langsommelig historie, hvilket åbenbart tager pippet fra en del :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2007 rockysds 14 år siden

Peeping Tom er også med i det næste bunch fra Studio Canal Collection. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2008 elwood 14 år siden

[url= tager et vildt gæt 8-)[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2009 gi-jones 14 år siden

Afgjort. Men der er nu mange :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: