Der er ikke meget med drengen og avissælgeren i Director's Cut og slet ikke noget samspil mellem dem som i tegneserien. Så hvis dét er noget, du lægger vægt på, hedder det Ultimate Cut, hvor der er en række ekstra scener med de to, som lever ind til de forskellige Black Freighter-segmenter.
I øvrigt kan jeg anbefale at se Under the Hood som "forret", inden du ser Watchmen. Det giver en god effekt, fordi man især får meget fornemmelse for Sally og Hollis, og det gør samtidig en vis scene med sidstnævnte noget mere hjerteskærende.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#2065 Jeg købte min på amazon.ca, men det var den dér Ugleskibsudgave, så jeg er nok ikke den rette at spørge, når det handler om at undgå told.
Men er det på dvd eller blu-ray, du vil anskaffe den? Director's Cut er jo udkommet i UK nu, så det burde vel være muligt at finde en forhandler, som sender fra et EU-land. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#2069: Det er på Blu-Ray at den skal købes. Jeg har bare hørt noget om at Director's Cut fra UK mangler en smule af det ekstra materiale som den amerikanske version har, og jeg vil jo gerne have den bedste mulige version. Dog tvivler jeg på at jeg skal have en så pimp version som din Ugleskibsudgave ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#2061 evermind 14 år siden
I øvrigt kan jeg anbefale at se Under the Hood som "forret", inden du ser Watchmen. Det giver en god effekt, fordi man især får meget fornemmelse for Sally og Hollis, og det gør samtidig en vis scene med sidstnævnte noget mere hjerteskærende.
#2062 gi-jones 14 år siden
#2063 chronaden 14 år siden
http://www.amazon.co.uk/mc/dp/B0017QMXLA
#2064 evermind 14 år siden
#2065 Kruse 14 år siden
#2066 El vez 14 år siden
Det er muligvis gammelt nyt, men jeg har netop opdaget at den norske "Død Sne" er dukket op hos amazon/play til en god pris,
http://www.amazon.co.uk/Dead-Snow-Blu-ray-Charlott...
Do it! :)
#2067 filmz-Utyske 14 år siden
#2068 elwood 14 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2069 evermind 14 år siden
Men er det på dvd eller blu-ray, du vil anskaffe den? Director's Cut er jo udkommet i UK nu, så det burde vel være muligt at finde en forhandler, som sender fra et EU-land. :)
#2070 Kruse 14 år siden