Gravatar

#2351 dyg 15 år siden

Jeg har intet lavet om i over et halvt år, og har fået 8-10 ordre sendt de sidste par dage.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2352 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg har lige forsøgt at bestille og min ordre gik fint igennem.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2353 McPeter 15 år siden

#2352 - hehe alt for at hjælpe en filmz'er hva? ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2354 dyg 15 år siden

Jeg har forresten hørt flere andre brokke sig over problemer med dankortterminaler i dag, måske det hænger sammen med mine problemer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2355 McPeter 15 år siden

Ja jeg kan skrive under på at dankortmaskinerne var nede fra kl.2 til 4-5 stykker i nat i hvert fald - det var de i hvert fald på den bar jeg drak øl. :-)

Så måske har hele systemet bare være fubar.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2356 Thomsen 15 år siden

Dankortsystemet har generelt haft problemer siden i nat. Det skulle dog være oppe igen nu.

Jeg havde selv problemer med at bestille et par t-shirts.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#2357 NightHawk 15 år siden

Nå så forstår jeg sgu bedre, at jeg havde problemer med at få mine bestillinger igennem i går.

Har lige forsøgt igen og nu var der ingen problemer. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

#2358 15 år siden

Jeg kan forstå på jer, at der er en måde at betale Play.com i pund i stedet for euro (Som jo er dyrere) selvom man ikke bor i UK? Eller hvad? For det vil jeg da gerne lære :P
Gravatar

#2359 evermind 15 år siden

#2358 Du opretter bare en adresse, hvor du vælger United Kingdom som land i "rullegardinet" - men husk også at skrive Denmark i adressefeltet! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2360 JannikAnd 15 år siden

#2359 - Er der virkelig prisforskel?

Skriv ny kommentar: