Desværre er realiteten nok, at Lucas aldrig udgiver den oprindelige trilogi i HD uden alt sit Photoshop, så jeg tror jeg holder faktisk i min halvcrappy dvd-udgivelse.
Man kan selvfølgelig håbe på en eller anden bootleg, men det er nok ikke sandsynligt.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg har fået fat i 3 af filmene optaget fra TV i HD. Det ser sku godt ud, men bliver selvfølgelig bedre på BD. Det er så desværre omtalte Photoshopudgaver. (Fedt udtryk, iøvrigt ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
I don't project but on my 60" display I, frequently couldn't take budge my eyes from the screen. This Blu-ray exports the most elegant home theater appearance of this iconic and majestic film - by a wide margin. Visually, this 45-year-old romantic masterpiece, in HD, is an easy thumbs-up.
It's been quite a long while since I had seen Doctor Zhivago. Wow - it has 'Lean' all over it and is a mesmerizing politically charged romance epic. You really wish it would never end. It is one of the most attractive pieces of cinema that I've ever seen. It walks a fine line between enveloping emotion and stark beauty. Warner's Blu-ray covers all the bases - the A/V transfer does the film justice supporting the cinematography and unearthed moods of the score with the persistent Lara's Theme imbedding itself in your brain. There are new extras and it's all housed a substantial package. We recommend!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2477 Ser lidt skuffende ud også på bæverens billeder. Criterions DVD udgave ser ud til at have flere detaljer og bedre farvegengivelse, men spørgsmålet er, om Criterion vil udgive den igen på blu-ray.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Hrm, kan kun få lov at få dem i euro og der koster de sku 10€ per styk efter rabat :( Ville sku ogå gerne have Iron Man som de har på tilbud til 10£ men den insisterer på at komme dem i kurven som euro. Dumme Play GIEF REBATE!
edit: aha man kan åbenbart trykke på pund ikonet inden man skal betale .. vil jeg prøve!!
#2471 The Insider 15 år siden
#2472 filmz-Utyske 15 år siden
Desværre er realiteten nok, at Lucas aldrig udgiver den oprindelige trilogi i HD uden alt sit Photoshop, så jeg tror jeg holder faktisk i min halvcrappy dvd-udgivelse.
Man kan selvfølgelig håbe på en eller anden bootleg, men det er nok ikke sandsynligt.
#2473 davenport 15 år siden
#2474 filmz-Bruce 15 år siden
Luvly!!!
#2475 filmz-Bruce 15 år siden
I don't project but on my 60" display I, frequently couldn't take budge my eyes from the screen. This Blu-ray exports the most elegant home theater appearance of this iconic and majestic film - by a wide margin. Visually, this 45-year-old romantic masterpiece, in HD, is an easy thumbs-up.
It's been quite a long while since I had seen Doctor Zhivago. Wow - it has 'Lean' all over it and is a mesmerizing politically charged romance epic. You really wish it would never end. It is one of the most attractive pieces of cinema that I've ever seen. It walks a fine line between enveloping emotion and stark beauty. Warner's Blu-ray covers all the bases - the A/V transfer does the film justice supporting the cinematography and unearthed moods of the score with the persistent Lara's Theme imbedding itself in your brain. There are new extras and it's all housed a substantial package. We recommend!
#2476 McPeter 15 år siden
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/3-/591584/2-/Promo...
#2477 McPeter 15 år siden
http://bluray.highdefdigest.com/245/armageddon.htm...
#2478 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2479 filmz-Bruce 15 år siden
#2480 OxxY 15 år siden
Hrm, kan kun få lov at få dem i euro og der koster de sku 10€ per styk efter rabat :(
Ville sku ogå gerne have Iron Man som de har på tilbud til 10£ men den insisterer på at komme dem i kurven som euro. Dumme Play GIEF REBATE!
edit: aha man kan åbenbart trykke på pund ikonet inden man skal betale .. vil jeg prøve!!