Hrm virker til det gik fint. Var ca 100krs forskel på en ordre på lidt over en plov mellem euro og pund. Syntes ikke der er samme forskel når man bestiller bøger. Men kan da se man skal være lidt opmærksom.
og hvad folk foretrækker. Jeg kan godt forstå ordene:
Criterion appear to have boosted black levels and while I, usually, prefer the more prominent blacks - I think I lean to the Masters of Cinema as the definitive release.
Men jeg læner nu mere mod den mørkere portrættering. Men jeg gad godt tjekke dem mod hinanden.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2483 "When this arrived in the mailbox - I had a friend/handyman over doing some odd-jobs and as I described the film to him he began to chuckle at my unbound enthusiasm. It's a singularly unique masterpiece and if you don't own one of these packages you will never be invited over to my house for a BBQ."
LOL Chandler75 havde det vist lidt på samme måde, da jeg forleden over telefonen i lange talestrømme udtrykte min totale begejstring for filmen efter det nylige gensyn. :)
Jeg har genset den engang mere siden da. Det er en film, som jeg næsten ikke kan rose nok. Jeg tror, den nærmer sig en top10 placering på min indre liste over yndlingsfilm.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Æv for helvede - jeg kan ikke finde min Oldboy DVD. Tror jeg har lånt den ud for et par år siden og ikke fået noteret til hvem. :-( Har kun Mr. & Lady Vengeance tilbage og ved jeg anskaffede Oldboy først.
Kan se de har den på 2-disc i SS for 25kr, så overvejer lidt om jeg bare skal købe den igen eller om jeg skal vente og købe BD udgaven når den falder lidt i pris? Er der nogen der har BD udgaven og er den virkelig så meget bedre? Har læst noget om at billedkvaliteten ikke skulle være så god nemlig.
#2481 OxxY 15 år siden
#2482 McPeter 15 år siden
http://www.coolshop.dk/catalog/product/57422-termi...
God underholdning, dog kun 2 sæsoner så vidt jeg ved.
Ah lidt for hurtigt - havde ikke set den ikke var tilgængelig, sorry.
#2483 filmz-Bruce 15 år siden
COPY PASTE LINK I BROWSEREN!!!
MoC og Criterion
MoC og Criterion
og hvad folk foretrækker. Jeg kan godt forstå ordene:
Criterion appear to have boosted black levels and while I, usually, prefer the more prominent blacks - I think I lean to the Masters of Cinema as the definitive release.
Men jeg læner nu mere mod den mørkere portrættering. Men jeg gad godt tjekke dem mod hinanden.
#2484 Benway 15 år siden
LOL Chandler75 havde det vist lidt på samme måde, da jeg forleden over telefonen i lange talestrømme udtrykte min totale begejstring for filmen efter det nylige gensyn. :)
Jeg har genset den engang mere siden da. Det er en film, som jeg næsten ikke kan rose nok. Jeg tror, den nærmer sig en top10 placering på min indre liste over yndlingsfilm.
#2485 filmz-Bruce 15 år siden
#2486 Benway 15 år siden
#2487 filmz-Bruce 15 år siden
#2488 Benway 15 år siden
#2489 filmz-Bruce 15 år siden
#2490 McPeter 15 år siden
Kan se de har den på 2-disc i SS for 25kr, så overvejer lidt om jeg bare skal købe den igen eller om jeg skal vente og købe BD udgaven når den falder lidt i pris? Er der nogen der har BD udgaven og er den virkelig så meget bedre? Har læst noget om at billedkvaliteten ikke skulle være så god nemlig.