#2500 - Skriver eksamen for tiden, så har ikke plads til den ultimative nydelse. Men jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig og smækkede den på. Totalt demomat! Tusind tak :)
Jeg har nu stadig tænkt mig at købe SPR når den falder lidt i pris. Synes sgu det er udemærket underholdning. :-)
Thin Red Line er en af de kedeligste film jeg har set. Så den dog lige efter en eks havde slået op med mig, så kan godt være mine tanker har været lidt et andet sted hehe. Har dog ingen planer om at gense den lige foreløbig.
#2505 15£ og med danske undertekster. Det er nu en god deal synes jeg. Amazon.uk.
TRL's svage punkt hos mig, er det stjernespækkede cast. Caviezel er fænomenal og man skulle have gjort brug af traditionen fra BoB og Pacific, med ukendte i rollerne. Det havde virket bedre. Må dog sige, at Nick Nolte leverer en af hans bedste præstationer i karrieren.
Filmens force er ... ALT andet. Filmens filosofiske tone og den udenjordiske cinematografi, som simpelthen er stunning. Turen fra stranden og op af bakkerne i det høje græs og kampene dér, er i særklasse. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, hvor godt det kan se ud på blu-ray og så endda med Criterion bag. Det kan ikke gå galt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2501 JannikAnd 15 år siden
#2502 filmz-Bruce 15 år siden
Og held og lykke med eksamen!!!
#2503 JannikAnd 15 år siden
#2504 filmz-Bruce 15 år siden
Uhmmm de små djævle
#2505 McPeter 15 år siden
Thin Red Line er en af de kedeligste film jeg har set. Så den dog lige efter en eks havde slået op med mig, så kan godt være mine tanker har været lidt et andet sted hehe. Har dog ingen planer om at gense den lige foreløbig.
#2506 filmz-Bruce 15 år siden
TRL's svage punkt hos mig, er det stjernespækkede cast. Caviezel er fænomenal og man skulle have gjort brug af traditionen fra BoB og Pacific, med ukendte i rollerne. Det havde virket bedre. Må dog sige, at Nick Nolte leverer en af hans bedste præstationer i karrieren.
Filmens force er ... ALT andet. Filmens filosofiske tone og den udenjordiske cinematografi, som simpelthen er stunning. Turen fra stranden og op af bakkerne i det høje græs og kampene dér, er i særklasse. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, hvor godt det kan se ud på blu-ray og så endda med Criterion bag. Det kan ikke gå galt.
#2507 JannikAnd 15 år siden
#2508 JannikAnd 15 år siden
#2509 McPeter 15 år siden
Men det kan jo kun gå galt når region A fanatikerne får fingre i tingene hehe.
#2510 filmz-Bruce 15 år siden
Denne kommer måske med engelske undertekster. General De La Rovere
Har du set La Nuit De Varennes?
#2509 Ja der er nok ikke meget at gøre med Criterion, hvad det angår.