Gravatar

#2541 Bony 15 år siden

#2540 - Så det er ikke "tilladt" at kommentere tilbud eller udgivelser i tråd nummer to? Jeg tror at det bliver svært at undgå, da Filmz er et af de "værste" steder til off-topic snak. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2542 inflector 15 år siden

#2541 nu er jeg jo ikke ligefrem moderator, så jeg skal og kan ikke bestemme hvad folk skal skrive. Jeg vil bare give Chronaden ret i at tråden har mistet sit oprindelige formål og 5 ud af 6 posts de sidste måneder har været snak om kommende udgivelser. Derfor synes jeg det er helt fint med separat tråd til tilbud.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2543 filmz-Utyske 15 år siden

Men mit spørgsmål står stadig. :)

Kan vi ikke ligeså godt bruge den almindelige "heads up" til HD også? Det virker lidt mere end almindeligt fjollet at have en heads up til HD, hvor der diskuteres udgivelser, så én til HD-tilbud og så en til dvd-tilbud.

Så giver det da mere mening at få en admin til at omdøbe denne tråd til et eller andet i retning af "Kommende HD-titler", bruge den almindelige "heads up" til alle former for tilbud og så dræbe den nye HD-tilbudstråd.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2544 chandler75 15 år siden

Utyske (2543) skrev:
Så giver det da mere mening at få en admin til at omdøbe denne tråd til et eller andet i retning af "Kommende HD-titler",

Tråde kan desværre ikke omdøbes...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2545 rockysds 15 år siden

Tror egentlig, det er fin nok ide med en separat tråd til tilbud, hvis det generer nogen af have det under en paraply. Evt. bare som Utyske foreslår det med den "almindelige" heads up-tråd som brugbar til begge eller bare fortsætte chronadens nye. Ser ikke det store problem, uanset, hvad "løsning", der måtte ønskes.

Men denne tråds oprindelige formål, synes jeg selv, jeg var fint i tråd med. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2546 filmz-Bruce 15 år siden

Ja, jeg mente nu også, at "kommende" var inklusive :) Men har ikke noget imod en ny separat "Kommende HD-titler" tråd eller blot fortsætte "kommende" her. Jeg er dog nok så meget BD egoist, at jeg sparer mest tid, hvis tilbuddene er skilt ad :) Men jeg finder nok ud af det :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2547 inflector 15 år siden

#2543 jeg har overset dit forslag, hvilket er fint nok for mig.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2548 filmz-Bruce 15 år siden

As of May 10, the DVD of Citizen Kane will be pulled from shelves; in July 12, Ben-Hur will follow. Both films are undergoing comprehensive restorations in preparation for their return in 2011 – now on Blu-ray.

Yes Citizen Kane og Ben Hur nu definitivt på vej!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2549 evermind 15 år siden

Det lyder godt, jeg glæder mig til endelig at få set Ben Hur! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2550 OxxY 15 år siden

Damnit, og mig der "lige" har investeret i en ultra lækker ben hur box på dvd :D

Skriv ny kommentar: