#2556 Tak :) Sight and Sound havde en meget lang og spændende artikel sidste år, om fundet. Det vil være skønt, om man også kunne finde The Magnificent Ambersons!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2556 Det er vel nok en lille smule "problematisk", at Kino (og en del andre) vælger at kalde den nye udgivelse "The Complete Metropolis". Det er tæt på, og formentlig er det så tæt, som vi kommer, på hvad der oprindeligt ramte de berlinske biografer, men at kalde den komplet. Uanset den slags pedanteri bliver den nye udgave givetvis en fryd at opleve.
Det minder mig forresten om dette skriveril om en angiveligt komplet version af George Cukors "A Star is Born", der er i private hænder, hvor den ser ud til at blive grundet splid mellem ejeren og Warner Bros.
#2551 Kruse 15 år siden
#2552 filmz-Bruce 15 år siden
#2553 filmz-Bruce 15 år siden
#2554 HonoDelLoce 15 år siden
Saving Private Ryan ser rigtig godt ud, ja.. Og lyder - mums !
Så lige en halv time af den i går aftes, hvor jeg hoppede lidt rundt i den bare for at kigge.. Glæder mig til et fuldt gennemsyn i morgen :)
Lyder også dejligt mht. Minority Report - den er forudbestilt hos amazon, så havde håbet det blev godt ! :)
#2555 filmz-Bruce 15 år siden
Metropolis
med mindre Thin Red Line kommer i mesterens uklippede version!
#2556 Notional 15 år siden
http://forum.blu-ray.com/blu-ray-movies-north-amer...
#2557 filmz-Bruce 15 år siden
#2558 filmz-Bruce 15 år siden
#2559 rockysds 15 år siden
Det er vel nok en lille smule "problematisk", at Kino (og en del andre) vælger at kalde den nye udgivelse "The Complete Metropolis". Det er tæt på, og formentlig er det så tæt, som vi kommer, på hvad der oprindeligt ramte de berlinske biografer, men at kalde den komplet. Uanset den slags pedanteri bliver den nye udgave givetvis en fryd at opleve.
Det minder mig forresten om dette skriveril om en angiveligt komplet version af George Cukors "A Star is Born", der er i private hænder, hvor den ser ud til at blive grundet splid mellem ejeren og Warner Bros.
"I've seen stills." ;)
#2560 filmz-Bruce 15 år siden