#2600 - Tak Bruce! Den er hermed bestilt. Det gik lige op for mig, at jeg ikke engang havde denne film på DVD, så nu skulle den da hjem i samlingen. Hehe..
"Faldt" lige over "Band Of Brothers" sæson 1 på blå også, så den røg lige med i kurven. Jeg har aldrig set denne serie, men jeg har hørt ret meget godt om den, så den glæder jeg mig da til. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Nope, det er også en selvstændig serie, selvom man kunne fristes til at tro det, da der er ret meget genbrug mht. introsekvensen og den visuelle stil. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#2601 Så glæd dig. Jeg troede ikke mine egne øjne, at kvaliteten kunne være så god på SPR. Og glæd dig dobbelt til BoB, som er overlegen historiemæssigt og actionsekvenser helt på højde med SPR introen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Men Bony, glæd dig nu ikke for vildt til BoB. Første gang jeg så den, blev jeg faktisk lidt skuffet, oven på alt den ros den havde fået. Men da jeg så så den igen blev den dog væsentlig bedre. Håber den igen bliver det ved et 3'ede kig :)
jeg blev hel blæst væk af Bob Første gang jeg så den på DVD, som jeg skrev dengang.
Man får virkelig respekt for de her folk som har kæmpet en krig, hvor det ikke blot handlede om og trykke på et par knapper og lade computeren ordne resten.
Især afsnittet omkring Bastogne (hed, det det?) hvor det primært handler om lægens aka. Medic's rolle, det var nervepirrene og se ham løbe fra skyttehul til skyttehul, for at indsamle morfin fra dem som ikke havde brugt deres endnu.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hvordan man kan kritisere den visuelle kvalitet sønder og sammen og endda vise screenshots som viser, at udgaven ikke er restaureret siden HD DVD udgaven og så ende op med 3.5 af 5 er mig en gåde! Hvis der er 1½ stjerne op til Saving Private Ryan, Minority Report, Zodiac etc. så tak for kaffe.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2601 Bony 15 år siden
"Faldt" lige over "Band Of Brothers" sæson 1 på blå også, så den røg lige med i kurven. Jeg har aldrig set denne serie, men jeg har hørt ret meget godt om den, så den glæder jeg mig da til. :-)
#2602 filmz-Utyske 15 år siden
BoB er en miniserie på 10 afsnit, så der er reelt kun en sæson, hvis man kan sige det sådan. :)
#2603 Bony 15 år siden
Men indrømmet, jeg har intet læst eller hørt om serien og eneste kendskab er anbefalinger herinde og i vennekredsen. :-)
#2604 filmz-Utyske 15 år siden
Nope, det er også en selvstændig serie, selvom man kunne fristes til at tro det, da der er ret meget genbrug mht. introsekvensen og den visuelle stil. :)
#2605 filmz-Bruce 15 år siden
#2606 MuManden 15 år siden
Første gang jeg så den, blev jeg faktisk lidt skuffet, oven på alt den ros den havde fået.
Men da jeg så så den igen blev den dog væsentlig bedre. Håber den igen bliver det ved et 3'ede kig :)
#2607 elwood 15 år siden
Man får virkelig respekt for de her folk som har kæmpet en krig, hvor det ikke blot handlede om og trykke på et par knapper og lade computeren ordne resten.
Især afsnittet omkring Bastogne (hed, det det?) hvor det primært handler om lægens aka. Medic's rolle, det var nervepirrene og se ham løbe fra skyttehul til skyttehul, for at indsamle morfin fra dem som ikke havde brugt deres endnu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2608 davenport 15 år siden
#2609 filmz-Bruce 15 år siden
Rend mig i røven
Og rend ud igen
Jeg håber på, at Criterion en dag får lov og rode med det transfer.
Afbestilt!
#2610 filmz-Bruce 15 år siden
Hvordan man kan kritisere den visuelle kvalitet sønder og sammen og endda vise screenshots som viser, at udgaven ikke er restaureret siden HD DVD udgaven og så ende op med 3.5 af 5 er mig en gåde! Hvis der er 1½ stjerne op til Saving Private Ryan, Minority Report, Zodiac etc. så tak for kaffe.