Gravatar

#2611 elwood 15 år siden

Der er også

Richard Winters: Captain Sobel, we salute the rank, not the man.

Scene hel genial.

Jeg valgte ikke og begynde og liste skuespiller fordi jeg synes de alle sammen gør det godt, selv de mindste roller, Damian Lewis, er fantastisk i rollen som Maj. Winters, og for en gangs skyld har Neal McDonough en rolle hvor han rigtig får lov og skinne.

Scenen hvor han blir væk fra sit company og selv finder tilbage, bag fjendens linier er hel fantastisk

Ron Livingston, som Capt. Nixon ham og så Damian Lewis passer så godt sammen, i deres scener.

Og ja David Schwimmer klare det rigtig godt, husker især scenen i starten af træningen, hvor han "tvangsfodre" soldaterne før de lige skal ud på deres lille løbetur op af en "lille" bakke.

Jeg ku blive ved...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2612 filmz-Utyske 15 år siden

Ron L. er i øvrigt bare en helt igennem sympatisk skuespiller. :)

I første omgang var jeg ikke helt så glad for de mere "stille" afsnit, men de er vokset på mig siden og den serie er bare fantastisk.

Samtidig er de gamle gubber fra Easy Company jo også virkelig sympatiske, især virkelighedens Winters.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2613 elwood 15 år siden

I treasure my remark to my grandson who asked, "Grandpa, were you a hero in the war?" Grandpa said, "No... but I served in a company of heroes".

Gets me every time snøft.

Og historien om fjendens Luger'en er også rigtig go.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2614 evermind 15 år siden

Men ellers går det godt med at styre indkøbene, Bony? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2615 filmz-Utyske 15 år siden

#2613 -

Ja, det er noget der kan få voksne mænd til at flæbe som en lille pige. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2616 McPeter 15 år siden

Har for nyligt genset BoB på blu-ray og sikke en oplevelse. Intet mindre end fantastisk.

Glæder mig meget til Pacific kommer på blu-ray. Kender nogen der henter dem på nettet men det vil jeg simpelthen ikke byde mig selv, så venter tålmodigt.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2617 El vez 15 år siden

Bruce (2609) skrev:
Spartacus heads down

Rend mig i røven

Og rend ud igen

Jeg håber på, at Criterion en dag får lov og rode med det transfer.

Afbestilt!

Ewww EE :(
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2618 filmz-Bruce 15 år siden

Saving Private Ryan Sapphire Series er tilbagekaldt af Paramount pga. sync problemer i kapitel 15. Ved ikke om problemet også er på den europæiske udgave. Dog ikke det store problem, hvis man kun ser de første 45 minutter.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2619 filmz-Utyske 15 år siden

Det tror jeg lige jeg vil checke, jeg lagde dog ikke mærke til noget, da jeg så den forleden.
Gravatar

#2620 MuManden 15 år siden

Jeg faldt igår over "The Good, the Bad and the ugly" i fona til en hund.
Jeg var ikke klar over den var på BD ;-)
Nå, mit spørgsmål er om de der, var det 17-18 min ekstra spilletid, er noget værd og passer lyd og billed bedre sammen end på DVDen ?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: