Gravatar

#261 MouseMickey 16 år siden

#259 var ellers en af de titler jeg havde rigtig meget frem til.. ØV!
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#262 El vez 16 år siden

Er On-Air monstro begyndt af udgive BD i Canada? :/
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#263 El vez 16 år siden

Så er der udvalgte BD "3 for £30" hos play,
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/3-/196229/2-/Promo...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#264 The Insider 16 år siden

Jubii! Efter 5 ugers reparation hos Coolshop har folkene der endelig sendt min PS3 tilbage med den defekte laser. Og gæt hvad de kære folk deroppe har præsteret på FEM uger? De har smadret to paneler på maskinen, som står fuldstændig åbne og ikke kan lukkes, og derudover lyser begge lys rødt på maskinen, når man forsøger at tænde den, og ellers sker der nada. Tak gud for Coolshop!
War. War never changes.
Gravatar

#265 ks 16 år siden

Damn, du må da godt nok være skuffet. Men mon ansvaret ligger hos Coolshop? De sender den vel egentlig bare videre til Sony, der så skal stå for reparationen?
Gravatar

#266 DarkLight 16 år siden

og var kassen beskadigt da du fik den? Kan det være forsendelsen?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#267 The Insider 16 år siden

#266, den var ret godt pakket ind i bobbelpapir og to papæsker. Og yes, som jeg plejer at sige, jeg er mere skuffet end en kommode :-) Kan sagtens være, det er dem, Coolshop sendte den til, som har ødelagt den. Og nu lykkedes det mig faktisk at tænde den, men jeg var nødt til at tvinge de åbne panaler ned på maskinen, og de røg op igen. Tør sgu ikke rigtig gøre det igen af frygt for at smadre den. Gad vide, om man på en eller anden måde kan tvinge dem på plads... Må hellere lade det være op til nogen professionelle, men tør man sende den tilbage til de samme?
War. War never changes.
Gravatar

#268 ks 16 år siden

Tjah, det er vel deres ansvar, hvis din playstation stadigvæk er defekt. Hvis de ikke er i stand til at ordne den, så har du vel ret til en ny ifølge garantien?
Gravatar

#269 gi-jones 16 år siden

#267: Send den tilbage, og gør dem opmærksom på at du ikke finder dig i at vente fem uger mere. Reklamationssager skal ordnes inden for "rimelig tid", hvilket generelt defineres til en måned, og da den ikke har virket i mellemtiden mener har de altså IKKE en ny måned at løbe på. Det er meget ringe service. Med et så almindeligt produkt som en PS3 burde de bare have ombyttet den til en ny med det samme den blev konstateret fejlbehæftet.

Husk i øvrigt at du har ret til at få dine forsendelsesomkostninger i forbindelse med reklamation godtgjort.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#270 The Insider 16 år siden

#269, tak for tippene! Kunne desværre ikke få fat på dem i dag, må give dem klar besked mandag!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: