#2688 - Der står da ellers på bagsiden af den Danske udgave, som McPeter linker til laserdisken "Lydformat: Fransk og Engelsk DTS-HD Master 2.0"?
Jeg håbede der ville være en der bemærkede det. Min konversation med sf-film:
Emne: Manglende engelsk sprog på The Big Blue Director's Cut - BD
Jeg har for nylig erhvervet mig The Big Blue Director’s Cut på BD, og det var afgørende for mig, at sproget var engelsk. Stor var derfor min skuffelse da der selvom på coveret stod at der skulle være engelsk lydformat, ikke var det på skiven.
Jeg vil gerne have denne byttet til en udgave hvor der er engelsk sprog.
Min disc har EAN-koden: 5704028 218175.
og svaret: Hej Steffan
Tak for din mail.
Vi kan desværre ikke bytte den til en udgave med engelsk lydspor af den simple årsag at vi ikke har dette.
Da vi købte The Big Blue, var der ikke noget vi hellere ville end at få det engelske lydspor med (Det der i sin tid blev brugt da den gik i biografen i Danmark)
Men den gode Luc Besson, ville det anderledes. Vi fik kun lov til at benytte det originale lydspor og det endda kun i en 2.0 version. Tro mig vi har prøvet af mange forskellige omveje at ændre dette, men desværre uden held.
Når der så står på coveret som der gør, skyldes det at der i dette ene originale lydspor både tales fransk og engelsk og endda lidt italiensk.
Jeg vil medgive at måden det står skrevt på coveret på nemt kan få en til at tro at der findes flere forskellige lydspor og jeg har derfor bedt om at få ændret dette, så vi i fremtiden gerne skulle undgå denne misforståelse.
Jeg håber dog du alligevel har nydt at se filmen på Blu-ray. Det er jo en fantastisk film for ikke at nævne soundtracket.
Med venlig hilsen/Best regards Lars Hauch Produktionskoordinator ................................. SF FILM A/S
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Det var da egentligt et meget fint svar. Har du skrevet til dem efter at de har fået den med engelsk soundtrack på UK versionen? Kan jo være den så også kommer sådan i Danmark?
Det var da egentligt et meget fint svar. Har du skrevet til dem efter at de har fået den med engelsk soundtrack på UK versionen? Kan jo være den så også kommer sådan i Danmark?
Jeg har gjort dem opmærksom på det.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
King Kong (1933) kommer på blå disk den 28 september i en DigiBook glæder mig satme til at se hvordan den tar sig ud. Håber der kommer en ekstra lækker version ligesom Warner gjorde med bla borte med blæsten.
#2691 Steffan Rasmussen 15 år siden
Jeg håbede der ville være en der bemærkede det. Min konversation med sf-film:
Emne: Manglende engelsk sprog på The Big Blue Director's Cut - BD
Jeg har for nylig erhvervet mig The Big Blue Director’s Cut på BD, og det var afgørende for mig, at sproget var engelsk. Stor var derfor min skuffelse da der selvom på coveret stod at der skulle være engelsk lydformat, ikke var det på skiven.
Jeg vil gerne have denne byttet til en udgave hvor der er engelsk sprog.
Min disc har EAN-koden: 5704028 218175.
og svaret:
Hej Steffan
Tak for din mail.
Vi kan desværre ikke bytte den til en udgave med engelsk lydspor af den simple årsag at vi ikke har dette.
Da vi købte The Big Blue, var der ikke noget vi hellere ville end at få det engelske lydspor med (Det der i sin tid blev brugt da den gik i biografen i Danmark)
Men den gode Luc Besson, ville det anderledes. Vi fik kun lov til at benytte det originale lydspor og det endda kun i en 2.0 version. Tro mig vi har prøvet af mange forskellige omveje at ændre dette, men desværre uden held.
Når der så står på coveret som der gør, skyldes det at der i dette ene originale lydspor både tales fransk og engelsk og endda lidt italiensk.
Jeg vil medgive at måden det står skrevt på coveret på nemt kan få en til at tro at der findes flere forskellige lydspor og jeg har derfor bedt om at få ændret dette, så vi i fremtiden gerne skulle undgå denne misforståelse.
Jeg håber dog du alligevel har nydt at se filmen på Blu-ray. Det er jo en fantastisk film for ikke at nævne soundtracket.
Med venlig hilsen/Best regards
Lars Hauch
Produktionskoordinator
.................................
SF FILM A/S
#2692 McPeter 15 år siden
#2693 Steffan Rasmussen 15 år siden
Jeg har gjort dem opmærksom på det.
#2694 zombieman 15 år siden
www.highdefdigest.com/news/show/Disc_Announcements/Warner_Brothers/King_Kong_(1933)_Dated_for_Blu-ray/4816
#2695 filmz-Utyske 15 år siden
Niiiiice!
#2696 zombieman 15 år siden
#2697 gi-jones 15 år siden
#2698 zombieman 15 år siden
#2699 filmz-Bruce 15 år siden
#2700 filmz-Bruce 15 år siden