Gravatar

#2891 filmz-Utyske 15 år siden

Jo, jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke har købt den, selvom "skaden" sikkert er mindre på mit 42". :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2892 filmz-Bruce 15 år siden

#2891 Du skal bare sidde langt nok væk og have drukket lystigt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2893 filmz-Utyske 15 år siden

#2892 -

Lige så snart jeg får købt lidt mere af den gode rom.. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2894 gi-jones 15 år siden

Er spændt på om vi kan få vores Gladiator disks ombyttet. Og bullshit i øvrigt med det DNR. Der er bestemt andre ting galt med det transfer også.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2895 The Insider 15 år siden

Jeg syntes måske ikke, at transferet var helt så forfærdeligt, som eksempelvis det til den nye Predator-udgivelse (købte den i USA forleden for at se rædslerne for mig selv - jesus! Har du set det i bevægelse, bruce?), men det var under alle omstændigheder en skuffelse, og hvis de netop mener, at det transfers brug af EE og DVNR er "standard", så er det sgu en trist standard, de har beskæftiget sig med....
War. War never changes.
Gravatar

#2896 gi-jones 15 år siden

Gad vide om jeg kunne tage den med til USA og få den byttet her i ferien...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2897 filmz-Bruce 15 år siden

#2895 Nej, da jeg så billederne så holdt jeg mig langt væk. Man har jo praktisk taget lavet en oliemalings film! Som at bruge et smudge værktøj i Adobe Photoshop :(
Gravatar

#2898 filmz-Bruce 15 år siden

Fra Digitalbits:

In "unofficial" release news today, here's something VERY cool for you Coppola fans. We've been hearing rumors about this for a while now from our industry sources, and some of you may be aware that director Francis Ford Coppola's American Zoetrope recently licensed a number of their catalog titles to Lionsgate. In fact, Lionsgate just a couple months ago released their own DVD version of Apocalypse Now: Redux. Well... we can confirm that the studio IS currently working on an ultimate Blu-ray release of Apocalypse Now. And from what we've heard, they are absolutely doing it right and including everything you'd want from an ultimate release of the film. (Note that a pre-order listing for just such a release appeared very briefly on Amazon.ca about a week ago, but was quickly pulled. It indicated the set would include BOTH cuts of the film AND the Hearts of Darkness documentary in the same package.) It's still a little early and nothing has been officially announced yet by the studio, so consider this info Rumor Mill worthy for the time being. But hopefully we'll be able to report more when we get back from the Con. Love that smell of napalm in the morning!
Gravatar

#2899 HonoDelLoce 15 år siden

Bruce (2898) skrev:
Well... we can confirm that the studio IS currently working on an ultimate Blu-ray release of Apocalypse Now

Droooooooool...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2900 filmz-Utyske 15 år siden

Nice! Herligt at Coppola ikke snyder fans af det gamle cut. :)

Skriv ny kommentar: