- The Night of the Hunter - Antichrist - Modern Times - "America Lost and Found: The BBS Story", indeholdende: - Head - Easy Rider - Five Easy Pieces - Drive, He Said - A Safe Place - The Last Picture Show - The King of Marvin Gardens
#3027 Night of the Hunter, Antichrist og Modern Times glæder jeg mig alle til! Tror dog ikke billed- og lydkvaliteten på Antichrist forbedres ifht. udgivelsen der allerede er ude. Men jeg er meget spændt på Chaplin og Night of the Hunter.
#3028 - Enig mht. Antichrist. Jeg har desuden den store MK2 boks med Chaplin, og deres udgaver er altså temmeligt gode, så Modern Times skal virkelig rykke, før den er værd at investere i igen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#3028 - Tvivler også på, at jeg "opgraderer" Antochrist, selvom jeg ikke er voldsomt imponeret over reg. B udgivelsen. Men Modern Times og især Night of the Hunter er obligatorisk pensum.
#3021 filmz-Bruce 15 år siden
#3022 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3023 filmz-Bruce 15 år siden
#3024 chronaden 15 år siden
The Dark Crystal 72,-
Julie And Julia 90,-
Ghostbusters 90,-
The Karate Kid 90,-
Life On Mars: Season 1 81,-
Forrest Gump 72,-
Rachel Getting Married 72,-
#3025 Lord Beef Jerky 15 år siden
#3026 chronaden 15 år siden
#3027 JannikAnd 15 år siden
- The Night of the Hunter
- Antichrist
- Modern Times
- "America Lost and Found: The BBS Story", indeholdende:
- Head
- Easy Rider
- Five Easy Pieces
- Drive, He Said
- A Safe Place
- The Last Picture Show
- The King of Marvin Gardens
Shit..!
#3028 filmz-Bruce 15 år siden
Men HOLY FUCKING SHIT!!! AMERICA LOST AND FOUND!!!
Easy Rider, Five Easy Pieces, The Last Picture Show, The King of Marvin Gardens, Head, Drive, He Said, A Safe Place!!!
De første tre er jo guld!!! Five Easy Pieces og The Last Picture Show!!! Goddammit, glæder mig!
Man burde vente med at købe film de næste 4 måneder og så tage afsted i december på en billigrejse til New York og fylde kufferten!
#3029 Thomsen 15 år siden
#3030 JannikAnd 15 år siden