#3031 - Jeg har skam set filmene i boksen :) Det er prislejet, der bekymrer mig. Er allerede oppe på ca. 15 udgivelser købt i august. Jeg må lære at geare ned :)
#3032 Ja jeg har holdt en mindre pause :) Ikke mindst pga. problemerne med indkøb fra USA :/ Jeg må nok til og vænne mig til at købe C udgivelser via Amazon.uk, et par måneder efter de er udkommet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har ikke set Head i BBS boksen, men absolut en interessant boks -The King of Marvin Gardens vil helt sikkert nyde godt på HD - lækkert filmet af Laslo Kovacs.
#3026 Redigér din adresse så der i det sidste felt hvor du kan skrive står "Denmark", og i selve drop-down feltet hvor du skal vælge land, vælger du "United Kingdom".
#3031 filmz-Bruce 15 år siden
#3030 Bradshaw har lige anmeldt Five Easy Pieces
#3032 JannikAnd 15 år siden
#3033 filmz-Bruce 15 år siden
#3034 JannikAnd 15 år siden
#3035 jessup 15 år siden
#3036 Lord Beef Jerky 15 år siden
#3037 chronaden 15 år siden
Redigér din adresse så der i det sidste felt hvor du kan skrive står "Denmark", og i selve drop-down feltet hvor du skal vælge land, vælger du "United Kingdom".
#3038 Lord Beef Jerky 15 år siden
#3039 filmz-Utyske 15 år siden
Det værste der kan ske er, at de får et hissyfit og sletter din konto og så kan du altid oprette en ny.
Jeg har brugt det i lang tid efterhånden og endnu har de ikke gjort noget ved det.
#3040 chronaden 15 år siden