#299 Tja pardon my french, men who gives a fuck :) Nu er formatet her jo og eftersom det er svært at finde tungtvejende grunde for at introducere et nyt, da 1080p er rigeligt til hjemmebrug, så skal der godt nok ske noget på download markedet indenfor de kommende år, hvis Blu-ray brugerbasen ikke skal nå at blive så stor, at den stadig vil eksistere om 10 år og være en faktor man ikke komme udenom, når der skal sælges film.
Om Blu-ray når en installation på 30, 50 eller 120% af DVD er ligegyldigt. Hvad der betyder noget er, at der udgives masser med film på formatet nu, af alle studier, at Criterion er på vej og at jeg kan opbygge et HD filmbibliotek til mine gamle dage :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Og selvom der skulle ske en masse på downloadfronten, betyder det jo ikke at der ikke stadig kan være et marked for BD, måske som et entusiast-produkt, som LD.
Ja, der er jo et eller andet ved at have et fysisk produkt i hånden i stedet for at det bare en en fil!. Men det er måske bare fordi vi er nogle gamle stødere - er ikke sikker på at de unge har samme holdning til tingene.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Hvordan har de egentligt tænkt sig at strukturere download-markedet? Som det er nu, har jeg en PS3 - og er vel bundet til at købe over PSN medmindre jeg streamer fra min PC med et program som TVersity. Men det er jo de færreste der vil finde sådan et program.
360'en og Itunes forsøger også at sætte sig på markedet - men der bliver jo ingen konkurrence hvis ikke man som i dag kan købe alle steder fra, og smække i sin afspiller. Alt andet lige må priserne gå op så...
Jeg hopper i hvert fald ikke på den limpind indtil de finder ud af en anden måde at gøre det på.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Nu er filmselskaberne jo lige gået igang med blu-ray så de skifter det ihverfald ikke ud før de har tjent penge på det. Jeg ser ihverfald ingen grund til at udskifte de blu-ray film man allerede har købt da kvaliteten jo ikke behøver at være bedre til hjemmebrug
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Det havde fuldstændig gået min næse forbi, at Tarsem Singh havde lavet endnu en film. Skal helt sikkert tjekkes ud - også selvom jeg sjældent er enig med Kenneth Brown.
#301 filmz-Bruce 16 år siden
Om Blu-ray når en installation på 30, 50 eller 120% af DVD er ligegyldigt. Hvad der betyder noget er, at der udgives masser med film på formatet nu, af alle studier, at Criterion er på vej og at jeg kan opbygge et HD filmbibliotek til mine gamle dage :)
#302 Corgan 16 år siden
Cool! Det vidste jeg ikke. Trist at det dog er Director's Cut. Jeg er meget mere til den originale udgave.
Er der nogen der ved noget om Moulin Rouge i HD?
#303 filmz-Kadann 16 år siden
Og selvom der skulle ske en masse på downloadfronten, betyder det jo ikke at der ikke stadig kan være et marked for BD, måske som et entusiast-produkt, som LD.
#304 Kalle Ferm 16 år siden
#305 Kalle Ferm 16 år siden
360'en og Itunes forsøger også at sætte sig på markedet - men der bliver jo ingen konkurrence hvis ikke man som i dag kan købe alle steder fra, og smække i sin afspiller. Alt andet lige må priserne gå op så...
Jeg hopper i hvert fald ikke på den limpind indtil de finder ud af en anden måde at gøre det på.
#306 MouseMickey 16 år siden
#307 aknot 16 år siden
http://bluray.highdefdigest.com/1619/fall2006.html
#308 The Insider 16 år siden
#309 Guts 16 år siden
Bestilte den også tidligere i dag. Den ser virkelig god og FLOT ud. Glæder mig til at se den på BD.
#310 filmz-Bruce 16 år siden