jeg graver lige min guide frem, til oprettelse af en US account som er der hvor de gode ting gemmer sig.
there we go...
Det du gør er at du i den menu helt til venstrer laver en ny bruger, og kalder den f.eks. US accont eller ligende, min hedder UK bruger, bare for at gøre forviringen komplet.
Den bruger logger du så ind med lokal, dvs du vælger bare den bruger i din liste, og i menu'en hel ude til højrer der hvor du normalt vælger at logge på internettet, her vil der ved en ny bruger stå noget med at Opret en PSN account eller ligende.
Så skal du sådan set bare oprette en master account (gjorde jeg i hvertfald) Fake en mailadresse, og finde en amerikansk adresse, som du taster ind.
Husk dog at slå remember password til så du ikke skal tampe det ind hver gang.
Og så sku det gerne virke, ellers spørger du bare herinde der er sikkert flere af os der kan hitte ud af det.
Jeg kan bare huske det med at man først sku lave en lokal bruger, og derved en PSN account forvirrede mig i starten.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#315 - Haha, den har du dælme fået skrevet et par gange efterhånden.. :)
Som tilføjelse kan man gøre det samme med "JPN PSN" (Japan) og "HK PSN" (Hong Kong). Der ligger også lidt derinde, hvis altså man kan finde rundt pga. sproget. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Video 4½ / 5 "Despite some inconsistencies, Paramount has produced an impeccable encode. There are no obvious artifacts, noise or any motion jaggies. Edge enhancement is also not an issue. 'Iron Man' doesn't quite earn a five-star rating from me, but this is still a generally excellent presentation that shouldn't disappoint."
Audio 5 / 5 "The rears creating a completely convincing, three-dimensional environment with airtight imaging between channels and a depth of fidelity to dynamic range that's top-notch. Minor ambiance is also very well sustained, so there's rarely a dull moment on this soundtrack.
Dynamics are also superb. Low bass is some of the best I've heard since titles like 'Transformers,' with the film's climactic battle in particular a real scorcher. The full frequency spectrum is note-perfect, and at a loud volume, the level of clarity and detail is reference-quality. Dialogue is firmly placed in the center channel except for a few vocal effects, and is never overwhelmed by the action. 'Iron Man' is definitely going to be one of this year's most justifiably-praised demo soundtracks on Blu-ray."
Final Thoughts 'Iron Man' is one of the better comic book adaptations to come out of Hollywood in eons. Though a bit too long, and with a climax that underwhelms, it's enlivened by a wonderful performance by Robert Downey, Jr., and even classifies as a sleeper as expectations weren't necessarily that high upon its original release. This Blu-ray is unequivocally terrific, however, with great video and even better audio, plus hours of HD-quality supplements. 'Iron Man' on Blu-ray is a no-brainer.
Er der i øvrigt andre af jer, der har fået fat på Speed Racer endnu? Jeg var positivt overrasket over filmen, selvom den langtfra var fantastisk. Men Blu-ray'en indeholder UDEN sammenligning det allerflotteste transfer, jeg nogensinde har set i HD, og nu har jeg efterhånden set 250-300 forskellige af slagsen. Nu hvor jeg ellers var blevet vant til at se de fleste film i top-kvalitet, var Speed Racer en dejlig påmindelse om mediets utrolige kapaciteter. WOW. Desværre er det så fandens ærgerligt, at skiven kun indeholder et almindeligt Dolby Digital 5.1-lydspor, fordi det er ordinært, fladt og slet ikke godt nok.
#319 Jeg overvejede den, men røg af, da jeg netop så, at der kun var et skod lydspor på. Så jeg venter. Der skal nok komme en tysk/engelsk eller en unrated cut om et års tid med lossless.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#311 McPeter 16 år siden
Nu har jeg bestilt filmen hos Axel, R0 UK subs:
http://www.axelmusic.com/productDetails/0433962656...
Anmeldelse her:
http://bluray.highdefdigest.com/1619/fall2006.html
Damn den ser flot - og spændende ud. Glæder mig vildt meget til at se den!
#312 Kalle Ferm 16 år siden
Den europæiske er nemlig lidt fesen synes jeg.
#313 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#314 Kalle Ferm 16 år siden
#315 elwood 16 år siden
dada!
jeg graver lige min guide frem, til oprettelse af en US account som er der hvor de gode ting gemmer sig.
there we go...
Det du gør er at du i den menu helt til venstrer laver en ny bruger, og kalder den f.eks. US accont eller ligende, min hedder UK bruger, bare for at gøre forviringen komplet.
Den bruger logger du så ind med lokal, dvs du vælger bare den bruger i din liste, og i menu'en hel ude til højrer der hvor du normalt vælger at logge på internettet, her vil der ved en ny bruger stå noget med at Opret en PSN account eller ligende.
Så skal du sådan set bare oprette en master account (gjorde jeg i hvertfald) Fake en mailadresse, og finde en amerikansk adresse, som du taster ind.
Husk dog at slå remember password til så du ikke skal tampe det ind hver gang.
Og så sku det gerne virke, ellers spørger du bare herinde der er sikkert flere af os der kan hitte ud af det.
Jeg kan bare huske det med at man først sku lave en lokal bruger, og derved en PSN account forvirrede mig i starten.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#316 Kalle Ferm 16 år siden
#317 Bony 16 år siden
Som tilføjelse kan man gøre det samme med "JPN PSN" (Japan) og "HK PSN" (Hong Kong). Der ligger også lidt derinde, hvis altså man kan finde rundt pga. sproget. :)
#318 McPeter 16 år siden
http://bluray.highdefdigest.com/1571/ironman2008.h...
Video 4½ / 5
"Despite some inconsistencies, Paramount has produced an impeccable encode. There are no obvious artifacts, noise or any motion jaggies. Edge enhancement is also not an issue. 'Iron Man' doesn't quite earn a five-star rating from me, but this is still a generally excellent presentation that shouldn't disappoint."
Audio 5 / 5
"The rears creating a completely convincing, three-dimensional environment with airtight imaging between channels and a depth of fidelity to dynamic range that's top-notch. Minor ambiance is also very well sustained, so there's rarely a dull moment on this soundtrack.
Dynamics are also superb. Low bass is some of the best I've heard since titles like 'Transformers,' with the film's climactic battle in particular a real scorcher. The full frequency spectrum is note-perfect, and at a loud volume, the level of clarity and detail is reference-quality. Dialogue is firmly placed in the center channel except for a few vocal effects, and is never overwhelmed by the action. 'Iron Man' is definitely going to be one of this year's most justifiably-praised demo soundtracks on Blu-ray."
Final Thoughts
'Iron Man' is one of the better comic book adaptations to come out of Hollywood in eons. Though a bit too long, and with a climax that underwhelms, it's enlivened by a wonderful performance by Robert Downey, Jr., and even classifies as a sleeper as expectations weren't necessarily that high upon its original release. This Blu-ray is unequivocally terrific, however, with great video and even better audio, plus hours of HD-quality supplements. 'Iron Man' on Blu-ray is a no-brainer.
#319 The Insider 16 år siden
#320 filmz-Bruce 16 år siden